Avatar billede supergris_en Nybegynder
23. februar 2002 - 17:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Buttons???

Jeg har lige lavet en knap i Flash.

Hvilket format skal jeg gemme den i?

Hvordan får man programmet til at gemme knappen uden at man får en masse overskydende baggrund med?

Hvordan får jeg knappen til at fungere i Dreamweaver?
Avatar billede madka Nybegynder
23. februar 2002 - 17:09 #1
Du skal gemme den i .SWF ved at trykke på export.

Dreamweaver:

tryk insert, media og flash.
Avatar billede supergris_en Nybegynder
23. februar 2002 - 17:17 #2
Jeg kan fint nok gøre dette, men knappen er omgivet af en hvid baggrund, så det er jo ikke så fedt!?
Avatar billede sukos Juniormester
23. februar 2002 - 17:24 #3
Så kan du vel lave et lag under knappen og gi' det lidt farve?
Avatar billede supergris_en Nybegynder
23. februar 2002 - 17:29 #4
OK jeg spørger lige på en anden måde: Hvis jeg vil have 10 knapper lige under hinanden, UDEN MELLEMRUM, så hjælper det jo ikke at lave et lag under knappen og gi' den lidt farve....Men hvad gør jeg så??? Den som kan fortælle mig det får samtlige point!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
23. februar 2002 - 17:33 #5
Du giver alt for mange point til dette spg. Det er nok med 30.
Med hensyn til dit knap problem så giver din flash film samme baggrund farve som resten af din side er. Du kan ændre baggrunds farve under fanebladet Modify -> Movie
Avatar billede supergris_en Nybegynder
23. februar 2002 - 17:41 #6
Stadig væk ikke godt nok...

EKS.:

Jeg har lavet nogle knapper som ser således ud:

START

INFO

E-MAIL

Men jeg vil have dem til at være tættere på hinanden, så det ser således ud:

START
INFO
E-MAIL

IsThatPossible?
Avatar billede supergris_en Nybegynder
23. februar 2002 - 19:00 #7
???
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
23. februar 2002 - 19:37 #8
Hvorfor laver du ikke bare 3 knapper i en flash fil, istedet for som jeg går ud fra at du gør, at lave 3 forskellige flash filer?
Avatar billede andjak Nybegynder
24. februar 2002 - 17:42 #9
Du er nok nød til at ændre din Stage størrelse.
Modify -> MovieProperties -> og sætte størrelsen til det samme som din knap er.
Held og Lykke!