Avatar billede john Nybegynder
24. maj 2000 - 04:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af chatforum på hjemmeside

Er der nogen som har erfaring med, eller ved, hvordan man man kan oprette et chatforum med Fp2000 på sin hjemmeside?

Mvh. John
Avatar billede nse Nybegynder
24. maj 2000 - 05:44 #1
ja, hvis det skal være HTML, kan du f.x få et javaapplet, som refferer til Mirc.
Avatar billede nse Nybegynder
24. maj 2000 - 05:45 #2
Men jeg ville foretrakke ASP, og der ligger en masse fede chatkoder ude nettet. F.x. http://netcoders.dk.
Avatar billede rah Nybegynder
24. maj 2000 - 08:49 #3
Skal det være et normalt forum eller en chat ?

//RaH
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
10. juni 2000 - 11:32 #4
Jeg ved ikke om du kan lave en med FP2000

Men du kan få en Chat på Jdsoft.dk men det er en fælles chat... men du kan få den til at se ud som du vil...

Håber du kan bruge det, jeg har selv oprettet en Chat der. DU kan også få mange andre ting der...