Avatar billede maxk Nybegynder
22. februar 2002 - 23:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

gratis internet cleanup til win.xp

I min "gammle"win.98 havde jeg en lille efektiv hjælpe værktøj TWEAKUI.Den er på win98 cd men bliver ikke automatisk installeret.Der er en funktion "Paranoia"som kan indstilles således at man ikke kan se hvor på nettet du har været.Jeg har uden held prøvet at instalerer den under win.xp.Nogen forslag,hvordan jeg kan gør det  eller kender I andre programer?
Avatar billede grinderslev Praktikant
22. februar 2002 - 23:46 #1
Her kan du finde meget spændende: http://www.tweakxp.com/tweakxp/
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
23. februar 2002 - 18:38 #2
POwertoys > .. men du kan jo bare slette dine cookies og temp internet files .. hvis det endelig skulle være ..
Avatar billede maxk Nybegynder
23. februar 2002 - 19:00 #3
P.T kan jeg ikke se nogen komentar på min PC af et eller andet grund!!!
Jeg loger på men kan slet ikke se andet end mit spørgsmål  :-(
så.......tales ved senere
Avatar billede maxk Nybegynder
23. februar 2002 - 19:01 #4
grin...<<se på det...tales ved..i øvrigt er det i orden nu  :-))
Avatar billede maxk Nybegynder
23. februar 2002 - 19:03 #5
svend<<jep..men hvem f....gider gør det hele tiden.Fidusen er at det skal ske automatisk.....
Avatar billede resten Nybegynder
24. februar 2002 - 06:12 #6
Hent xp povertoys det er det samme som TweakUI men bare udviklet til win xp.
http://www.mike-tech.com/download/PowerToySetup.exe
Avatar billede maxk Nybegynder
25. februar 2002 - 07:38 #7
resten<<jea,fik installeret den...men det har jo ikke samme "paranoia"som tweakui under win98.Jeg lader spørgsmålet står åben et par dage til og ellers så tror jeg at "resten"får 30p for beste bud  :-)
Avatar billede resten Nybegynder
25. februar 2002 - 11:22 #8
Du skal ind i exploer i TweakUI der kan du slå det fra :))
Avatar billede maxk Nybegynder
25. februar 2002 - 19:43 #9
grinderslev<<det er da en meget god program.Godt nok en tids begranset version men med ganske mange muligheder.Tak for hjælpen  til ALLE  :-) *VV*