Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 22:39 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ASP coder

Kender du en der kan ASP? Det må gerne være dig selv.

Jeg har flere ideer som jeg ikke selv har tid til at føre ud i livet. Hvad kan du og hvad er din pris?

Jeg foretrækker kontakt med en eller to personer.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 22:40 #1
Hvad med PHP? ;o)
Avatar billede rajczik Nybegynder
22. februar 2002 - 22:41 #2
Jeg har lavet ASP i Ca 1 år nu så jeg ved nok Maget Bare kom men nogen af dine  ideer
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 22:43 #3
=>rajczik: måske skulle du så lære at kontrollere shifttasten og lære at stave(?)

=>p65: se lige på hvad rajczik har svaret på... bare så du ikke køber katten i sækken, for der findes mange ganske gode asp-programmører her på eksperten!
Avatar billede rajczik Nybegynder
22. februar 2002 - 22:44 #4
Du kan da Kontakt mig på icq nr 125192599
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
22. februar 2002 - 22:45 #5
Jeg er MultiMedieDesigner på 4.semester(eksamen til sommer)
med specialisering i ASP/Flash...
Jeg kan efterhånden en del ASP/SQL Access, samt Javascript, CSS og som nævnt Flash/ActionScript.

Du kan smide en mail til mig for yderligere info...

kbjoern@mail1.stofanet.dk

Venligst
Kristian Bjørn
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 22:45 #6
se evt. http://www.eksperten.dk/spm/174818 - der ses at rajczik snyder... :(
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 22:49 #7
tak for info repsac. Vil du have point?
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 22:53 #8
Hmmm... det ville være rart om man fulgte ekspertens regler...
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 22:58 #9
Og de er?

har jeg overtrådt noget? Så vil jeg gerne vide det. pronto, thanks.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 22:58 #10
Svaret på spørgsmål skal være offentlige... alle skal kunne læse det endelige resultat.

Ellers må I overføre point tilbage og overføre det til sharksforum!
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 23:01 #11
Fint med mig

KrisBjoern vil du vise noget fra din portefølje og dine forslag til betaling?
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 23:03 #12
repsac! Hvor finder jeg de regler du henviser til?

Jeg opretter gerne et spørgsmål, hvis du vil have points for din indsats.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 23:07 #13
=>p65: jeg skal skam ikke have point. Nu kan jeg ikke lige finde reglerne, men det har altid været sådan at svar på spørgsmål skal kunne ses på eksperten da man jo ellers kan snyde ved at oprette to brugere og så overføre point ved bare at sige at man har mailet løsningen...

Ingen burde have fået point endnu idet du ikke fuldstændigt har fået løst dit problem.

Hvis der er penge med i spillet bør point'ene tilbage til p65 og spørgsmålet bør i stedet oprettes på www.sharksforum.com
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 23:13 #14
Jeg har ikke kunne finde de regler du omtaler, men vil naturligvis absolut overholde dem. Da andre har stillet tilsvarende spørgsmål, gik jeg ud fra (naivt) at det var ok.

Jeg kiggede rundt på eksperten, før jeg stillede spørgsmålet.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 23:20 #15
=>p65: det er skam også i orden, du kan jo ikke vide andet.

Jeg var faktisk lidt overrasket over at jeg ikke kunne finde reglerne, men da jeg er gammel bruger af eksperten kender jeg hvordan de var...
Håber så at du har tillid til mig og kan stole på mig.

Det kan ikke passe at reglerne ikke er her. Jeg opretter et spm. for at finde ud af det så vi kan få det afklaret :)
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2002 - 23:25 #16
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 23:29 #17
Nårh, der var de. Du må da give mig ret, at man skal være synsk for at kende deres URL?
Avatar billede p65 Nybegynder
22. februar 2002 - 23:30 #18
krisbjoern: Jeg kan bruge din viden inde for ASP, javscript, CSS og Flash.

hvad skal du have for din indsats?
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
23. februar 2002 - 17:42 #19
Jeg har sendt dig en mail med links osv...
Ang. pris er det noget jeg synes vi må snakke om, evt. over MSN eller ICQ eller bare over mail.
Jeg håber på at du svare på min mail her i weekenden, da jeg tager til Nakskov hele næste uge til MediaCamp som er en Multimedie Konkurrence...

Venligst
Kristian Bjørn