Avatar billede kedde16 Nybegynder
22. februar 2002 - 21:33 Der er 4 kommentarer

2 Ret mærkelige spørgsmål

1. Efter jeg har instaleret VNC og PcAnywhere, gør den det samme som i windows2000 når jeg taster CTRL?ALT?DELETE så går den til den menu der hvor man kan låse og det samme som i windows200 ikke ret mærkeligt?? viste ikke at man kunne dette. men til enden gang hvordan sætter man den til det? også når jeg logger på er det det sammne som ved windows 2000??

2. mit netværk består af en maskine med winxp og to med win98 når jeg kopiere noget fra xå maskinen over til en af 98 maskinere går det meget mangsomt kan se i netstat at det ligger ca ved de 3 kbit hmmm? mærkeligt... fra win98 til win98 ikke noget problem? hjælp hvad ska jeg gøre?

det er en Switch og det xp og den ene 98 maskine køre 100 mbit og den anden køre 10 mbit.
Avatar billede mtas Nybegynder
22. februar 2002 - 21:40 #1
1> Ved ikke....

2> Du ikke rigtig gør noget fordi XP og 98 kan ikke rigtig sammen på den måde. Samme problem har jeg haft med ME og 98.
Avatar billede mtas Nybegynder
22. februar 2002 - 21:41 #2
Jeg mener "der er ikke...""
Avatar billede kedde16 Nybegynder
22. februar 2002 - 21:42 #3
jeg har bredbånd adsl og får jo ip ved tdc?
Avatar billede kedde16 Nybegynder
22. februar 2002 - 22:25 #4
kan det have bedtydning