Avatar billede rbjacobsen Nybegynder
22. februar 2002 - 15:16 Der er 4 kommentarer

store og små bogstaver

Hej
Jeg prøver at tage en kopi af en database hvor tabelnavnene er skrevet både med store og små bogstaver. Problemet er at når jeg forsøge at oprette disse tabeller i en ny database så ændres tabelnavnene til kun at være små bogstaver. Det er jo lidt noget bras når der er kodet en masse php dokumenter som bruger de gamle navne.
Den gamle mysql er version 3.23.16, mens den nye er 3.23.44.
Kan det være forskellen på mySQL eller noget andet der laver balladen.
Avatar billede hathor Nybegynder
22. februar 2002 - 15:20 #1
kigger med ..
Avatar billede trayzor Nybegynder
26. februar 2002 - 18:29 #2
Hvordan ser databasen ud i den fil du dumper til. Før du indlæser den i vers. 3.23.44 altså. Er tabelnavnene kun små i filen?
Avatar billede rbjacobsen Nybegynder
27. februar 2002 - 08:38 #3
Tabellen er tom når der bliver dompet og tabelnavne er med store i filen. Det er først når filen er kørt at man får små bogstaver.
Jeg har luret lidt på om det har noget at gøre med at MySQL-serveren kører "localhost"?
Avatar billede trayzor Nybegynder
27. februar 2002 - 09:57 #4
Her må jeg være dig svar skyldig - jeg har ikke prøvet at være i din situation. Håber du finder ud af det. Jeg vil dog følge med her og se om andre ved det.