Avatar billede doctorking Nybegynder
24. maj 2000 - 13:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wordfiler

Er der nogen der er stødt på problemer med at man skal skrive password for at få lov til og downloade word-filer. Jeg ved man kan trykke escape for at komme videre men det er jo ikke alle folk der ved det...Det sjove er at i nogle browsere skal man ikke skrive men i andre skal man...
Avatar billede sonne Nybegynder
24. maj 2000 - 07:50 #1
hvor er vi henne du?

/vh
Aksel
Avatar billede madsj Nybegynder
25. maj 2000 - 10:21 #2
Nej, men dette er jo op til forfatteren af hjemmesiden om han vil det!
Avatar billede lauge Nybegynder
25. maj 2000 - 10:32 #3
Jeg skriver lige for Doctorking!
Debatten fortsætter på: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17627

>>Madsj : Det er jo en alm. word fil vi har uploadet i en alm. mappe på vores webhotel. Vi forstår bare ikke at at der er nogle browsere som ikke kan downloade wordfilerne uden at folk skal skrive et password. Der er ikke pasword på filerne!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2000 - 20:31 #4
Der kommer jo kun spørgsmål om password i et worddokument, hvis personen der har oprettet dokumentet har lavet et?
Avatar billede lauge Nybegynder
06. juni 2000 - 08:43 #5
Der er ikke oprettet noget Password i de wordfiler som laver problemet!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:38 #6
VAR DET IKKE EN IDÉ AT GIVE POINT TIL NOGLE!!!!

:-(
Avatar billede doctorking Nybegynder
24. september 2001 - 09:23 #7
Det kræver jo at der er nogle der svarer på spørgsmålet...og det synes jeg ikke der er...derfor lukker jeg det.