Avatar billede dp142 Nybegynder
22. februar 2002 - 12:41 Der er 2 kommentarer

Filter i Cisco 677

Hej.
Jeg ønsker at kunne "se" min harddisk på min arbejs pc´er, hjemme fra.
Det har jeg idag gjort ved at åbne port 137-139 !!!

En komlet vanvittig løsning, da alle så kan se mine recourcer. Er det muligt at sætte et filter op så kun port 137-139 er åbent fra visse ip numre. Jeg ved trafikken ikke er krypteret men det er ok for mig.

Jeg har prøvet at sætte filtre op og læse i manualen.
Hver gang ender det med at routeren låser uhjælpeligt.

Er det en der har en filter komando som kan dette ??

Dennis
Avatar billede hub Nybegynder
22. februar 2002 - 12:45 #1
En nemmere løsning ville være, at bruge programmet Remote Administrator.
Alle data er krypterede ved overførsel, der er adgangskontrol og du skal ikke ændre i din router. Dette program giver dig fuld kontrol over din hjemme PC
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 10:20 #2