Avatar billede bredgade Nybegynder
22. februar 2002 - 11:27 Der er 1 løsning

Kopier fil

Jeg har en pc og en server.
Central(Win2000) og Server01(NT4 server)

Central Kører IIS 5.0
På Centralen har jeg en fil som jeg gerne vil have flyttet over på Server01 via ASP.

På Server01 er der et bibliotek der hedder Tegning.

Jeg har på Centralen tilsluttet Tegningsbiblioteket som drev Q.

Den bruger der kalder ASP siden, har ikke skriveadgang på Tegningsbiblioteket.

Jeg kan godt få ASP scriptet til at flytte en fil imellem to destinationer som befinder sig på den lokale harddisk på Centralen. Problemet opstår når det er et netværksdrev det ene.

Skal man oprette en virtuel mappe i IIS?

Eller kan man måske få adgang til DOS commandoen move inde fra ASP scriptet?
Avatar billede bredgade Nybegynder
05. september 2002 - 12:53 #1
Har selv løst den. Via Virtuelle Mapper