Avatar billede furious Nybegynder
22. februar 2002 - 11:04 Der er 2 kommentarer

Thrustmaster rage 3D gamepad og XP

Jeg har netop fået denne gamepad, men der er ikke drivere til XP på den medfølgende CD. Jeg har også kigget på www.thrushmaster.com og kan ikke finde nogle drivere der (ej heller til windows 2000). Er der nogle som måske ved hvordan jeg kan få controlleren til at køre under XP. Jeg har prøvet nogle af XP indbyggede gamepads drivere uden held.
PFT.
Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:17 #1
Hvis du ikke kan finde en driver til XP tror jeg ikke du kan få gamepad'en til at virke. men jeg ved ikke om du har prøvet med 98 driveren. Jeg har selv brugt 98 drivere til både XP og Win2000 nogle gange, og det virkede fint...
Avatar billede furious Nybegynder
11. november 2003 - 11:40 #2
ok