Avatar billede twg Nybegynder
24. maj 2000 - 12:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

S3 inc. Savage 4 Driver

Er der nogen der hved hvor jeg kan hente den nyeste version af Subj.
Avatar billede morten_b Nybegynder
24. maj 2000 - 12:11 #1
Hent den hos producenten af dit kort, f.eks. Creative eller hvem der nu har produceret dit.
Avatar billede twg Nybegynder
24. maj 2000 - 12:22 #2
Jeg her prøvet ved på www.s3.com, men jeg kan ik' finde den
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2000 - 12:42 #3
Jeg har fundet driveren til dig her:
http://www.s3.com/customer_caretechnical_supportdriversS3_Graphic_AcceleratorsSavage4_%28395%29.htm

Windows 95/98
Version: 4.12.01.8215-8.20.18
Date: 05/04/00
File size: 2.1M

Avatar billede morten_b Nybegynder
24. maj 2000 - 13:43 #4
Laver S3 deres egne kort? Jeg mener altså at de leverer chippen, men ikke producerer deres egne kort. Hvis jeg har ret skal du IKKE bruge S3's driver, men finde den hos producenten af kortet!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2000 - 14:24 #5
morten_b: ja, det gør de! i dette tilfælde har S3 både produceret kort og chipset! Så driveren kan vel stort set ikke blive bedre! ;-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2000 - 14:43 #6
hmm..kommer sqi godt nok i tvivl nu om hvorvidt S3 osse har produceret kortet..men selvom de ikke har vil jeg nu alligevel anbefale twg at bruge S3's driver da den er skrevet til Savage 4 chipsettet! jeg har selv et Asus V3800 TNT2 og jeg fik langt bedre ydelse ved at bruge NVidia's driver da de har lavet TNT2 chipsettet!
Avatar billede morten_b Nybegynder
24. maj 2000 - 14:51 #7
Hvis S3 ikke har lavet kortet selv vil jeg råde dig til at følge mit svar. Jeg har selv et Savage 4 kort og blev direkte frarådet at bruge S3's drivere da det kan give problemer i en del spil.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2000 - 14:57 #8
har du afprøvet rigtigheden i den påstand?? kan slet ikke se ideen i at et chip-firma skulle lave dårligere drivere til deres egne produkter end et andet firma der bare kloner driverne og til tider med meget dårligt resultat!
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
25. maj 2000 - 09:01 #9
Hvis du mangler driver til et creative Savage4 kort, så kan jeg godt maile DRIVERENE til dig.
E-Mail mk3368@ehs.dk
Avatar billede twg Nybegynder
25. maj 2000 - 14:44 #10
Jeg downloadede og installerede driveren fra S3 og den virker fint
TAk :)
Avatar billede morten_b Nybegynder
25. maj 2000 - 15:36 #11
kimrosegaard -> HALLOOOO Selvom chippen er lavet samme sted kan der godt være forskelle på kortene. Hvorfor er der ellers forskel på kortenes ydelse? Fabrikanterne kan havde lavet nogle specielle ting ved deres kort for at gøre dem bedre end konkurrenternes og disse ting gør at man skal bruge en driver fra kort-fabrikanten og IKKE fra chip-fabrikanten. Chip-fabrikantens driver virker måske, men aldrig så godt som kort-producentens egen! Hvis der ikke er nogen forskel på kortene hvorfor går vi så ikke allesammen ud og køber et Sandberg kort?

Think about it!

Og twg -> hvis du vil have bedre ydelse, så find driverne fra din kortfabrikant ligemeget hvad ham rosegården siger.