Avatar billede webinfo Nybegynder
22. februar 2002 - 10:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Background til en atlmulig side søges her !!!!

Hay alle sammen lige nu søger jeg jo en baground til min side på http://www.xpmobil.dk men da jeg ikke er gode nok til det schit så håber jeg da der er nogen ekspert i mellem her !!! bgcolor en skal være hvid og resten skal må i selv lave !!! oki vi zez sende folkens !!! på forhånd tak !!! MVH Webinfo
Avatar billede sukos Juniormester
22. februar 2002 - 10:36 #1
Du har jo en masse som dækker baggrunden?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. februar 2002 - 10:37 #2
btw så får man flere fejl når man går ind under "Ringetoner" > "Siemens" og vælger en sang der..
Avatar billede webinfo Nybegynder
22. februar 2002 - 10:38 #3
jeps ved det man har ikke lige tid til det nu sorry mangler jo lige en baground lige nu oki !!!
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 15:07 #4
Hmm, mangler du ikke mere et topbanner eller sådan noget? *S*

Og hvordan skal den baggrund være? Skal den bare være ude i "den grå zone"?
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 15:22 #5
http://eksperten.webbyen.dk/

Kig under "XPmobil.dk" i menuen :)
Avatar billede orbiz Nybegynder
22. februar 2002 - 21:21 #6
Det er alt for tyddeligt at det er JW-ringelink der er brugt!
Avatar billede uap Nybegynder
22. februar 2002 - 21:57 #7
orbiz>> Hvad mener du?
Avatar billede lee Nybegynder
24. februar 2002 - 04:34 #8
Avatar billede lee Nybegynder
24. februar 2002 - 04:35 #9
kan gøres Lysere
Avatar billede lee Nybegynder
24. februar 2002 - 04:42 #10
ah! nu skal jeg i seng... zzz
Avatar billede webinfo Nybegynder
24. februar 2002 - 17:40 #11
nop Uap du skal lave en enufeder en !!!
Avatar billede webinfo Nybegynder
27. februar 2002 - 16:16 #12
Er der ikke nogen der kan lave en Regti Fed BG til mig for de pisse 180 point !!!
Avatar billede lee Nybegynder
27. februar 2002 - 17:16 #13
ja jeg fik jo lavet noget rod sidst... men hvad havde du tænkt dig ?
et stort bg billede eller et lille der går igen...

hvad størrelse hvis det skal fylde hele siden ?
Avatar billede webinfo Nybegynder
28. februar 2002 - 08:38 #14
jeg ved det ikke lige her og nu men kik på min chat side og se om du kan finde et fedt desigen oki så er jeg faktisk lige glad med hvor dan det ser ud men det må lige noget til et Agent chat oki
Avatar billede webinfo Nybegynder
08. marts 2002 - 22:44 #15
oki igen så tager jeg selv de point !