Avatar billede ppstyle Nybegynder
22. februar 2002 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

X-windows client til Win

Findes der en god ikke commerciel X-windows client til windows der kan forwarde xpakker ???

Den må meget gerne være med ssh understøttelse.

                                          mvh. Daniel
Avatar billede Noone Nybegynder
22. februar 2002 - 10:07 #1
Eh? Putty? Det er en SSH klient der kan forwarde X uden din hjælp.

Er det det du mangler?

Ellers kan du hente cygwin og den X der er lavet til den... Det skulle give en gratis løsning :)
Avatar billede ppstyle Nybegynder
22. februar 2002 - 10:27 #2
Kan putty forwarde X pakker ??? Det vidste jeg ikke :) Jeg bruger putty til dagligt - pinligt ha ha. Når men så skal jeg nok have fat i en nyere version. Det ser nemlig ikke ud til at den jeg har kan.

chanoa  -> kan du ikke lige svare, så få du points...
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2002 - 17:27 #3
xwin32 er svaret på dine bøn, kan hentes på
www.xwin32.dk
Avatar billede ppstyle Nybegynder
25. februar 2002 - 14:41 #4
helgec -> nu skrev jeg faktisk ikke commerciel :)

xwin32 er jo temmelig dyr, selv i "government" brug. Jeg har tidligere brugt den i den evaluerngs periode, der nu følger med, men ønsker mig altså en uden en streng licens.

mvh. Daniel
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2002 - 17:44 #5
OK nu koster xwin32 jo ikke en øre hvis man vil affinde sig med den lille pop-up menu hver halve time, men hvad så med *VNC* så kan du vel næppe få det billigere
Avatar billede ppstyle Nybegynder
22. marts 2002 - 09:39 #6
jkhjkhkjjhg
Avatar billede hita Nybegynder
10. juni 2002 - 10:28 #7
I følge prislisten på http://www.xwin32.dk/pricelist.htm koster en Student licenses da kun 510,00, men selfølgelig hvis du ikke kan komme end under kat. så ...