Avatar billede charlie2000 Nybegynder
22. februar 2002 - 01:48 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

kan det???

Davz jeg hfger et problem jeg kan ikke få noget billede på min skærm, så jeg ville lige spørge om et Asus AGP V7100Deluxe Combo MX 32MB grafikkort kan køre på et Asus P4B motherboard?????

Eksperten Ownz!!!
Avatar billede virvelvar Nybegynder
22. februar 2002 - 01:50 #1
det burde det da kunne, så vidt jeg ved er der ingen problemer!
prøv at se om stikkene er ordentligt sat i.
Avatar billede 1003 Nybegynder
22. februar 2002 - 07:07 #2
Det skulle ikke være problemer med skærmkort og bundkort.
er det et problem, der har været der hele tiden.?
Tænder din skærm, når du tænder computeren (OPSTART)
Avatar billede hpo Nybegynder
22. februar 2002 - 08:59 #3
Hvis du har mulighed for det, så prøv følgende to ting:
1. smid grafikkortet i en anden maskine (for at teste at dette virker)
2. smid et andet grafikkort (som du ved virker) i din maskine, for at teste om din AGP er brændt af.

VH
HPO
Avatar billede p3_denmark Nybegynder
22. februar 2002 - 12:45 #4
Jeg har aldrig hørt om at der var et grafikkort der ikke passede i et bundkort, så hvis jeg var dig ville jeg prøve at give det et lille los... for lige at være sikker på at det sad helt i bund i soklen.

det kan også være du lieg skulle checke kablet til din skærm, hvis en af de der pins er knækket vil der nok heller ikke være noget billed..
Du kan evt. prøve at sætte en anden skærm til.
Avatar billede -simon- Nybegynder
22. februar 2002 - 14:20 #5
prøv at start puteren op uden cd, diskette og hd for at se om det skyldes at der ikke er nok strøm til gk
Avatar billede p3_denmark Nybegynder
22. februar 2002 - 14:32 #6
ved du hvor mange watt til strømforsyning er på?

hvor gammelt er dit kabinet?

og fulgte strømforsyningen med?