Avatar billede h-i-m Nybegynder
21. februar 2002 - 20:29 Der er 6 kommentarer

design ideer til site om dansk film

jeg skal til at lave en side om danske film men hva med design jeg er totalt på bart bund hva er der nogle ideer til at tema osv
Avatar billede startfirma Nybegynder
21. februar 2002 - 20:33 #1
http://www.eksperten.dk/spm/175919  --> Husk ikke samme spørgsmål mere end 1 gang, og husk at lukke gamle spørgsmål :)))

Tema: Hvad med 50'er tema.. morten kock stil men med år 2002 finish. Altså lidt retro.
Avatar billede h-i-m Nybegynder
21. februar 2002 - 21:05 #2
nu er det bare ikke den slags film siden ligesom køre på det er mere Blinkende lygter I kina spiser de hunde og son men jeg vil da se hvad og min makker kan finde ud af
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. februar 2002 - 08:20 #3
Fint, det er jo nødvendigt at vide før der kan komme brugbare forslag :)
Avatar billede marbjel Nybegynder
12. marts 2002 - 23:02 #5
må jeg tilføje http://www.coolwebsites.dk :-)
Avatar billede mikem Nybegynder
04. april 2002 - 14:05 #6
Hmm tænker lidt i retning af et sløret baggrundbillede med blandede billeder taget fra scener i forskellige danske film såsom: Nattevagten, I kina spiser de hunde, Pusher osv. (alt efter hvilken genrer af danske film vi taler om)-- ville være lidt nemmere at svare på hvis du oplyste om kravene til siden- hvad den skal indeholde af oplysninger osv. da dette ofte hænger sammen med designet.