Avatar billede gnatsum Nybegynder
21. februar 2002 - 19:41 Der er 3 kommentarer

Firewall i router ???

hvordan slipper man for firewallèn i routeren ?
den er skyld i at jeg ikke kan chatte på ICQ ;-(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 20:48 #1
skriv hellere hvilken router det er etc...
og det er vist noget med at åbne for nogle (eller alle) porte!
Avatar billede 1003 Nybegynder
21. februar 2002 - 20:56 #2
Det er nødvendigvis ikke din firewall der er skyld i dette..
Prøv under egenskaber i ICQ at klikke at du har firewall,(kræver du genstarter icq) så burde det virke. ellers klik at du ikke har en firewall. (det virkede på min brors ) du kan evt prøve med filoverførsel med en kammerat. hvis det ikke virker, kan du lige kontakte mig igen, da jeg ikke sidder på en maskine med icq lige nu..
Avatar billede toenne Nybegynder
21. februar 2002 - 23:19 #3
det kommer jo an på hvad det er for en router du har! Men jeg går ud fra at det er den der følger med bredbånd (Speedstream 2600) hvis det er den, er det spørgsmål om opsætning af den... Hvis det er den, hjælper jeg dig gerne med at konfigurere den :-)