Avatar billede ogi Nybegynder
13. juni 1999 - 14:15 Der er 5 kommentarer

database programmer

hvordan kan jeg få mine database programmer til at køre på andre maskiner hvor der ikke er BDE?
Avatar billede pbr Nybegynder
13. juni 1999 - 14:56 #1
Du skal bare ligge BDE ind på computeren. På din delphi-cdrom er der et installations program. Hvis du har et installationsprogramprogram :o) som f.eks. wiseinstall så kan det installere BDE'en når du ligger dit program ind på en anden computer.

P.S. BDE'en er freeware
Avatar billede gusse Nybegynder
14. juni 1999 - 09:41 #2
Nope BDE er ikke freeware, Men man får lov til at sende BDE ud sammen med dit produkt
Avatar billede floffy Nybegynder
16. juni 1999 - 01:48 #3
Hvis du benytter Microsoft Access, har du muligheden for at anvende komponenten Diamond Access. Direkte adgang til databasen, uden BDE, sådan.

Avatar billede ogi Nybegynder
04. november 1999 - 20:41 #4
Den ligger ikke på min cdrom fordi jeg har delphi fra alt om data. er der ikke et sted hvor jeg kan hente de eller er der ikke nogen der kan sende den til m ig
Avatar billede koonz Nybegynder
15. januar 2000 - 23:45 #5
Du kan hent installshield express på

www.installshield.com

Ver 2.12 gør jobbet, der er en trial, så du må betale, hvis du vil bruge det i lændgere tid

Ps. Kanon program, efter de har fået de fleste bugs rettet