Avatar billede filip_b_l Nybegynder
21. februar 2002 - 18:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

frames/dropdown-menu

Hej.
Jeg har et site som jeg er ved at lave til frames fremfor med tabeller. Mit problem er at min javascript dropdown menu (ligesom den på tv2) kun vil være i den frame som den er i. Det er ligesom ikke så smart når den ryger ned bag main-framen. Er det noget man kan gøre noget ved, eller må jeg bare blive ved frames...
Avatar billede grunken Nybegynder
21. februar 2002 - 18:38 #1
efter min overbevisning er der ikke andet for end at blive ved tabeller :(
Avatar billede jegkanikkeloggeind Nybegynder
21. februar 2002 - 22:06 #2
<engang>
Du kan sagtens lave den i frames - hvis du er god til DHTML. Du skal lægge dine menu-divs i din main-frame og ændre deres style-objekts visibility fra din menu-frame - men det kræver som sagt, du er temmelig god til at kode.
...og nej, jeg har ikke tid og overskud til at hjælpe dig med det  ;o)
/mvh
</olebole>
Avatar billede macho Praktikant
21. februar 2002 - 22:59 #3
Her er en menu i javascript, som kan det du leder efter:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/hvmenu/

Menuen understøtter "Drop down" i en anden ramme!
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
13. marts 2002 - 11:51 #4
Du får de 15 point, for et svar jeg aldrig brugte... ellers tak .:)
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
13. marts 2002 - 11:51 #5
svar