Avatar billede christrup Nybegynder
21. februar 2002 - 15:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cursoren kører den gale vej i arabisk dokument

Jeg har fået en mail fra en arabisk kollega (skrevet på engelsk). Der er tilsyneladende noget formattering i dokumentet der gør at cursoren bevæger sig i den modsatte retning af piletasterne. Går ud fra det har noget at føre med at de skriver fra højre til venstre, men det er ikke videre praktisk i et engelsk dokument.

Hvordan slår jeg det fra?

Christrup
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. februar 2002 - 15:55 #1
Er det i mailen, eller har du fået et dokument.

Hvis det er i Word, kan du prøve at skifte sproget. Funktioner - Sprog
Avatar billede christrup Nybegynder
21. februar 2002 - 16:10 #2
der er tale om en vedheftet fil - ikke selve mailen
Avatar billede christrup Nybegynder
21. februar 2002 - 16:17 #3
der er simpelthen ikke noget jeg kan gøre - hvis jeg markerer al tekst i dokumentet of sætter sproget til dansk insisterer dokumentet på at al tekst stadig er saudiarabisk.
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. februar 2002 - 16:41 #4
hmm... prøv at maile den til mig!

tinocordes@hotmail.com
Avatar billede christrup Nybegynder
21. februar 2002 - 21:17 #5
lukker sp. - beklager drenge....