Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

css, ssi

kan alle browser læse disse to elementer, eller skal man gøre noget skecielt for at de kan vises ens i alle ?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
21. februar 2002 - 15:15 #1
SSI: bestemmer serveren (Server Side Include, sker på serveren)
CSS: mener fra version 4 browsere
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 15:19 #2
og det vil sige *SS*
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
21. februar 2002 - 15:42 #3
SSI?: jo altså det kan de fleste web-servere klare, IIS, Domino, apache m.v.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 15:45 #4
og alle browsere kan klare at læses
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
21. februar 2002 - 15:48 #5
SSI, har intet med browseren at gøre, den viser bare det serveren aflevere heri bl.a. SSI
CSS, det bestemmer browseren IE4, NS4 som minimum, men kan godt være NS3 kunne også, er ikke klar over det
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 15:58 #6
ok, det vil sige at jeg godt kan bruge css. og stadig være kompatibel med de fleste browsere ik`? de fleste kører vel en version 4 eller mere skulle jeg mene eller hvad ?
Avatar billede martin- Nybegynder
21. februar 2002 - 16:05 #7
Internet Explorer 3 havde dele af CSS1 implementeret - det dukker først op i version 4 af Netscape Navigator.

--
Martin