Avatar billede siemen Nybegynder
21. februar 2002 - 12:20 Der er 3 kommentarer

ntoskrnl.exe stop error dukker opp og låser alt...

Fikk problem med at maskinen låste seg og div. feilmelding à là PAGE FAULT IN NONPAGED AREA Adress 8044Ef1E base at 70400000 Date stamp 3ad7ad60 - ntoskrnl.exe dukker opp.
Har prøvd å formattere på nytt -men det lykkes kun delvis å installere W2K på nytt. Reboot og forsøk på å kjøre reparasjon av installasjon stopper gjerne med meldingen "  Filen i i\386\ntkrnlmp.exe kan ikke lastes inn - feilkode 4 ".
Kan det vare feil med disken, eller er det bugs i W2K?  Er det noen som har vært borti dette?
Avatar billede siemen Nybegynder
21. februar 2002 - 12:23 #1
x
Avatar billede jefa Nybegynder
21. februar 2002 - 12:27 #2
Avatar billede siemen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:49 #3
Har formattert ørten ganger og prøvd å installere win98 istedet, men heller ikke det er umulig. Installasjon stopper opp etter kort tid, og låser seg.
Har sjekket disken med tilgjengelig program og får ingen feilmeldinger...
Tips?