Avatar billede pornztarr Nybegynder
21. februar 2002 - 09:22 Der er 14 kommentarer

ufoer

Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at lave en rapport om ufoer?? hvis bare i kan finde noget på nettet om det, så må i meget gerne sende det til rubber_sej@hotmail.com

150¨point
Avatar billede grinderslev Praktikant
21. februar 2002 - 09:23 #1
Avatar billede ahv Nybegynder
21. februar 2002 - 09:23 #2
Prøv : www.ufo.dk
Avatar billede pornztarr Nybegynder
21. februar 2002 - 09:24 #3
der har jeg kigget, er der ikke et link til en færdig rapport. den skal aflevers idag. jeg har være syg hele ugen, så jeg har ikke fået lavet noget og det er mit afgørnede projekt i skolen.
Avatar billede ahv Nybegynder
21. februar 2002 - 09:25 #5
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2002 - 09:29 #6
Hvis du har været syg kan du jo søge om udsættelse......
Avatar billede robin-steen Nybegynder
21. februar 2002 - 09:32 #8
en rapport om ufoer... har du kigget på studienet? det koster penge men det er vel hver at betale for hvis du skal aflevere idag!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
21. februar 2002 - 09:33 #9
dette link er til en projektopgave om ufoer
http://www.uforklarligt.subnet.dk/
Avatar billede hells_bells Nybegynder
21. februar 2002 - 09:33 #10
Studienet ??  Jeg håber sku ikke at i bruger det..
Avatar billede robin-steen Nybegynder
21. februar 2002 - 09:36 #11
bare fordi man ved det eksistere behøves man ikke at bruge det!!!
jeg siger bare muligheden er der! en rapport fra studenet er vel det samme som en fra en af sine venner? det er jo det der bliver efterlyst! jeg svare blot på spørgsmålet men kan ikke sige jeg er enig i måden at få afleveret sin opgave på.
Avatar billede geek1011 Nybegynder
21. februar 2002 - 10:10 #13
*lol*
Det er altså nogen ret sjove historier der er på http://www.sufoi.dk/

pornztarr > Hvis du vil have et/flere billig(e) grin, så tag et kig på http://www.sufoi.dk/
*lol*