Avatar billede wize Nybegynder
21. februar 2002 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er det så dyrt ?

Jeg sad lige og søgte lidt på nettet og så kom jeg ind under denne side www.promo.dk og så for sjovt prøvede jeg at tjekke om der var et ledigt subdomain til mig... det var der... men tjek lige prisen.

Hvofor er det så dyrt ?
har webmasteren ikke fattet at det er for dyrt eller sådan noget ?
Avatar billede jimsim Nybegynder
21. februar 2002 - 09:12 #1
Ja 490,- er godt nok mange penge... men tror du de har solgt nogle...?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2002 - 09:13 #2
det er jo billigere at få dit eget webhotel med www.wize.*** ved www.cliche.dk
Avatar billede danscape Nybegynder
21. februar 2002 - 09:14 #3
Hæh! Du kan få et .dk domain hos mig der koster langt under det halve og også peger på en anden URL! ;D

...ellers tjek www.subs.dk - ret så nice ;-)  og GRATIS! *G*
Avatar billede vizual Nybegynder
21. februar 2002 - 09:15 #4
Hos dandomain koster et domain 99 kr, tjek eventuelt http://www.dandomain.dk/
Avatar billede robin-steen Nybegynder
21. februar 2002 - 09:19 #5
www.owd.dk kan tilbyde dig et subdomain... send en mail til octopus_web_design@hotmail.com jeg er sikker på vi kan finde en løsning
mvh Robin-steen
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
21. februar 2002 - 09:40 #6
Hvis der er nogen er vil gi 499 for at have et subdomæne, kan i så ikke lige sige til idet der er penge i at købe et domæne med dette ene formål *lol*..

nogen der interesseret i ditsub.lupoclub.com for en milliard million i diamanter?? *g*
Avatar billede danscape Nybegynder
21. februar 2002 - 09:44 #7
*LOL* I må godt købe et sub domæne hos mig, for det halve ;D

Hvad siger I til 230,- kr. ? Det er under halvpris *G*