Avatar billede kimeriksen Nybegynder
21. februar 2002 - 08:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilke browsere kan min script køre i?

Er der nogen der kender et godt tool på nettet, der kan fortælle mig - helst linie for linie - om min JavaScript kan fortolkes af fx Netscape og IE og hvilke versioner af disse det går godt i?
Kim.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 08:57 #1
Avatar billede kimeriksen Nybegynder
21. februar 2002 - 09:02 #2
øøøhhh... Mener du, at der findes et sådant tool her på eksperten.dk eller at jeg skal oprette et spørgsmål med al mit script (ca 1200 linier script)?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2002 - 09:17 #3
Det er da set før med 1200 liniers script - Du finder ikke nogen fornuftig online valideringsting. Du kan tjekke for fejl, men da det er individuelt hvad folk kalder f.eks variabler bliver det meget svært for en valideringsrutine at tjekke hvor i scriptet der er fejl - Der skal mennesker til :))

/Nikolaj
Avatar billede misbruger Nybegynder
21. februar 2002 - 09:23 #4
www.netmechanics.com

Tester din side rimlig grundigt!.....Og gratis!