Avatar billede h-i-m Nybegynder
21. februar 2002 - 01:05 Der er 20 kommentarer

Over sæt et lille brev

ja jeg vil be en om lige at over sætte dette lille brev til engelsk

Hej jeg har forsøgt at til melde dig til dit forum men jeg modtager ikke den mail fra dem hvor jeg skal ackeptere at det er den rigite mail adresse og så har jeg fået ad vide af svisken at jeg skulle sende en mail til dig og så ville du rette det

brugernavn: ***
password: *******
E-Mail adressen: ****@*****.***
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 01:08 #1
Hi.

I have tried to gain access to your forum, but i do not receive any mail to accept that it is the correct e-mail i gave you. Svisken has told me that I should send you an e-mail to correct it.

Username: ***
Password: *******
E-mail adress: ****@*****.***

(det sidste var svært at oversætte :o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 01:09 #2
Hi. I just tried to sign you up for your forum, but I'm not recieving the mail from them, where I'm supposed to accept, that it's the correct mailadress, and then I was told by svisken that I should send you a mail, and you would correct it

username
password
emailadress
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 01:09 #3
Som du måske vil lægge mærke til har jeg tilladt mig at ændre lidt i oversættelsen fra dansk til engelsk, idet jeg fandt at den danske del var lidt for problematisk at oversætte, da det nok vil komme til at lyde temmelig mærkeligt..

Håber du kan bruge det.... klokken er 1, og jeg skal op klokken 6, så skæld mig ikke ud hvis det er helt forkert :o)
Avatar billede halifax Nybegynder
21. februar 2002 - 01:14 #4
Er der ikke lidt meningsforstyrrende i "har forsøgt at melde DIG til DIT forum"? Eller misforstår jeg bare.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 01:16 #5
halifax - netop derfor har jeg oversat det til hvad JEG tror det er - nemlig "jeg har prøvet at få adgang til dit forum"...

hvis man læser hele teksten, vil det også være den opfattelse man får, at det er HAM der prøver at få adgang til forumet. (tænk, selv kl. 1:14 kan man komme med sådanne forklaringer!!.. har vist også drukket en del kaffe idag)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 01:18 #6
tsktsktsk - en oversætter skal ikke tolke!!
...men I har sikkert ret ;0)
Avatar billede lundse21 Nybegynder
21. februar 2002 - 01:20 #7
Hi.
I´ve been trying to connect you to your forum, but i do not recive that mail where i have to accept, that it is the real e-mail adresse. then svisken told me to sent you a mail, and then you would correct it.

Username:
Password:
Email adress:
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 01:20 #8
metal_hansen - nej, du har ret,,, men det er vel lidt tilladt, når det virker som en åbenlys slåfejl fra h-i-m.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. februar 2002 - 01:21 #9
Så, så metal. Godt ord igen  LOL
Avatar billede lundse21 Nybegynder
21. februar 2002 - 01:22 #10
Ja... men så skal du også fortælle ham hvad han har gjordt galt.. Ellers så tror han bare at du ikke kan oversætte ordenligt
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 01:24 #11
hehehe
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 01:24 #12
lundse21 - muligvis.. mon han ikke efterhånden er klar over det nu :o)

Nå, godnat med mig...

h-i-m-  håber at du kan bruge alle forslagene...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. februar 2002 - 01:27 #13
også godnat herfra_ zzzzzz,,,,,,
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. februar 2002 - 01:30 #14
lundse: Ej, din er ikke helt korrekt...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 01:31 #15
Dear Sir
As I´ve tried to submit to Your Forum, I´ve still not received the email to confirm the correctness of the entered emailadress, Svisken informed me, to contact You for further action in correcting this matter.
Below listed informations are the ones submitted:
Username: ***
Password:*******
Email adress: ***@****.***

Sincerely Yours
Dit navn
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. februar 2002 - 01:33 #16
husk altid at skrive You/Your/Yours med stort Y når du henvender dig til folk du ikke kender, det er det mest høflige, lidt i stil med når vi anvender De
Avatar billede h-i-m Nybegynder
21. februar 2002 - 03:20 #17
hmmm det der var meningen han skulle få ud af det var at hans skulle forstå jeg har tilmeldt mig som bruger i hans forum men jeg har ikke modtaget en mail fra ham med et links som jeg skulle klikke på jeg prøver metal_hansens
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. februar 2002 - 12:26 #18
min er mere korrekt end Metal_hansens ;o)
Avatar billede disko Nybegynder
27. februar 2002 - 09:57 #19
Kan du ik stave?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:16 #20
lukketid?!