Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 00:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lille browser

Hejsa

Jeg skal ha lavet et lille program i c++ eller et eller andet, som også kan.

Nogen der måske kan hjælp skriv lige mail + evt. ICQ nr :) Der er 200 Point på højkant, måske også penge :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. februar 2002 - 00:43 #1
som også kan hvad?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
21. februar 2002 - 01:28 #2
cyberfinn>>> det var nok det mest sorte spørgsmål nogensinde.LOL
Avatar billede ymachalde Nybegynder
21. februar 2002 - 03:26 #3
well jeg kan prøve at hjælpe ...sådan som jeg har fprstået det vil han lave en browser....og han har brug for en at lave den sammen med. han kan vidst nok c++ (måske) og den sidste linie kan i vel nok godt forstå :)
Avatar billede jhc Nybegynder
21. februar 2002 - 11:42 #4
Kan man få en mere detaljeret beskrivelse over det som du søger.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2002 - 19:42 #5
Hejsa

Jeg kan intet :(

Jeg skal bruge en som er god til at programmere en program som kan hente nogle oplysning fra en hjemme side, og hvis der står f.eks Ja et sted på siden, så skal den gre noget og hvis nej så noget anden :)
Avatar billede janbb Juniormester
22. februar 2002 - 00:46 #6
"lille browser hvad nu" gre ?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2002 - 15:35 #7
Gøre noget
Avatar billede nielsgron Nybegynder
23. februar 2002 - 19:18 #8
Er jeg den eneste, der ikke fatter hvad han snakker om?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
23. februar 2002 - 21:22 #9
ja jeg fatter det heller ikke!*GG*
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2002 - 23:07 #10
Lukket