Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 12:35 Der er 12 kommentarer

Endnu et PWS problem....

Jeg HAR downloadet de der opdaterings-filer til IE5 fra microsoft.com - men hver gang jeg prøver at åbne http://localhost/default.asp - eller en anden side på localhost, så siger den "ikke fundet" og det gør den hele tiden.
Og jeg har sat i forbindelse
"Indstil -> Etabler forbindelse via. et lokalnetværk eller LAN -> via. lokalnetværk"
og sat "ring aldrig op til en forbindelse"

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 12:45 #1
Prøv at lave en skuffe med et script du ved virker og gå til den!!

http://localhost/tk

Hvad siger den så??

Meyer
Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 13:40 #2
Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 13:43 #3
Jeg må stå af her, jeg har ikke IE5 installeret og det lyder også som om jeg hellere må vente lidt med det!

Håber du får løst det :o)

meyer
Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 14:20 #4
Arh damnit
Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 14:22 #5
Kan man egentligt ikke afinstallere IE5?
Avatar billede s Nybegynder
13. juni 1999 - 20:43 #6
Har du checket at IE ikke står til at bruge en proxy? Så virker det nemlig ikke... (se under LAN-indstillinger)...
Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 23:36 #7
Altså proxy skal slås fra?
Hvad med det der "Automatisk registrering"?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
13. juni 1999 - 23:50 #8
Jeg kører med Microsoft IIS4.0 til Windows NT Workstation og Microsoft Internet Explorer 5.0 UK - virker fint.

Prøv evt. at blive ved med at skrive adressen, det kan virke en gang i mellem.

Desuden findes der (uofficelt) to versioner af IE5.0 en som virker af H til!!! (har prøvet den, endte med at computeren skulle reinstalleres) og den anden version - som virker kanon! :)

Overload
att: Peter Loft
e.mail: overload@subnet.dk
Avatar billede tk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:00 #9
Jeg har den danske version af IE5 og den virker fint, ihvertfald bedre end IE4 gjorde her.
Avatar billede s Nybegynder
14. juni 1999 - 09:47 #10
Localhost virker ikke på min computer hvis der er slået en proxy til...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. juni 1999 - 02:53 #11
Du kunne også prøve at skrive det navn der benyttes til at genkende din maskine på et netværk.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
19. juni 1999 - 02:54 #12
Ups, for hurtig...

Dvs. jeg hedder f.eks. overload på netværket og når IIS4.0 kører og jeg indtaster i browser linien: http://overload/ så hopper den ind siden, som havde det været http://localhost/