Avatar billede sbj Nybegynder
20. februar 2002 - 23:08 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Brænder software til XP

Mit gamle program kan ikke køre under XP - nogle kvalificerede bud på et godt brænderprogram, der virker godt på XP?

Er der noget med der findes et brænderprogram indbygget i win xp?
Avatar billede tgm Nybegynder
20. februar 2002 - 23:11 #1
ja der er et brænder program indbygget i XP
prøv at sætte en tom cd i brænderen så burde din XP spørge om du vil brænde eller nogle andre options

TGM
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
20. februar 2002 - 23:15 #2
Nero er det bedste og virker også under XP www.nero.com
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 23:23 #3
Hvis du ikke vil bruge den indbygged som er rigtig god både til at brænde audio cder og copy cder så skal du ha fat i nero version 5,5 den er komplitabel med xp og er også perfekt.
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 23:29 #4
Jeg sad lige og kigged på det jeg ville råde dig til at få skaffet dig neroburn 5,5 eller clone cd hvis du kun skal kopier cder for det er for kringlet med den ind bygged og her er vejledningen til det
Sammenfatning
Denne artikel beskriver, hvordan en cd-rom kopieres, når du bruger Microsoft Windows XP.

Yderligere information
Når du bruger Windows XP, kan du optage en cd-rom, men Windows XP har ikke en brugergrænseflade, hvor du kan kopiere en anden cd-rom. Hvis du vil kopiere en cd-rom, skal du først kopiere indholdet af den ønskede cd-rom til cd-rom-staging-området og derefter optage en ny cd-rom ved hjælp af disse data. Sådan gøres det:

Hvis du både har et almindeligt cd-rom-drev og et cd-r-drev, skal du trække indholdet af værts-cd-rom'en til ikonet Cd-r-drev. Hvis du kun har et cd-r-drev, kan du kopiere indholdet af den oprindelige cd-rom manuelt til en mappe på harddisken og derefter trække dataene til cd-r-drevet, hvor det oprindelige medie er blevet fjernet.

BEMÆRK: Du kan også højreklikke på filerne, klikke på Send til og derefter klikke på Skrivbar cd for at kopiere filerne.

Du kan starte optagelsen ved enten at højreklikke på cd-r-drevet og derefter klikke på Skriv til cd eller ved at dobbeltklikke på Denne computer, klikke på cd-r-drevet og derefter klikke på Skriv til cd i menuen Vis.

Men hvis du skal lave audio cder så er mit råd at bruge windows media player da den er perfekt og selv henter oplysninger om cden på internetet.
Avatar billede sbj Nybegynder
20. februar 2002 - 23:48 #5
Jeg har prøvet at sætte en blank CD i mit drev, der sker ikke en dyt (jeg bruger xp home edition)
Kan den indbyggede brænder ikke findes under programmer?
Avatar billede sbj Nybegynder
20. februar 2002 - 23:49 #6
Nero - er det gratis at bruge?
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 23:50 #7
Nope du kan prøve hvis du har nogen mp3 filer at så marker dem og så ude i siden kan du copy til audio cd.
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 23:50 #8
Nej nero skal du betale for desvære.
Avatar billede tgm Nybegynder
20. februar 2002 - 23:51 #9
Nero er et købe program.
Ved ikke om XP home ED. har den indbygget brænder. Ved at XP PRO har!
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 23:51 #10
Det har begge systemer der er så mændt ikke så meget forskel på de 2.
Avatar billede nitrix Nybegynder
21. februar 2002 - 10:21 #11
nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero nero ER DET BEDSTE!!!
Avatar billede tgm Nybegynder
21. februar 2002 - 10:25 #12
der er jo ozze easycd creator 5
men nero er den bedste
Avatar billede sbj Nybegynder
21. februar 2002 - 19:01 #13
Der sker ikke en dyt, når jeg sætter en blanks skive i mit CD-RW drev. Hvordan kan man ellers aktivere den indbyggede brænder-funktion?
Avatar billede resten Nybegynder
21. februar 2002 - 19:26 #14
Hva gør du for at brænde ting ned ?
Find noget evt noget back op som du vil ha ned på en skive og så højreklik på det og send til brænder så sker der nok noget
Avatar billede sbj Nybegynder
21. februar 2002 - 20:05 #15
Hmm...når jeg højreklikker på en fil, får jeg masser af muligheder - men ikke muligheden får at sende til brænderen
Avatar billede resten Nybegynder
21. februar 2002 - 20:13 #16
Hvilke muligheder får du ?
Der skal være noget som hedder cd.
Avatar billede sbj Nybegynder
21. februar 2002 - 21:44 #17
Næh...jeg højreklikker/send til:
zip
skrivebord
postmodtager
rejsetaske
dokumenter
diskette
Det er alt!
Avatar billede tgm Nybegynder
21. februar 2002 - 21:55 #18
Avatar billede sbj Nybegynder
21. februar 2002 - 22:09 #19
Nix - aner ikke hvorfor!
Avatar billede resten Nybegynder
21. februar 2002 - 22:10 #20
Så må du lave en genvej selv.
Ved du hvordan man gør det ?
Avatar billede resten Nybegynder
21. februar 2002 - 22:12 #21
Hvis du skal ha flere genveje når du højre klikker på noget (send til)
Klik på start gå op i kør og skriv (sendto) herefter kommer du til der hvori der ligger de  genveje
som er når du højre klikker og går ned i send til.
Højre klik så igen og gå ned i ny genvej og her finder du så det som du vil ha skal være der når
du højre klikker og vil sende til.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q310270
Avatar billede shunt Nybegynder
24. februar 2002 - 21:35 #22
Har problemer med både Nero og Easy, NTI CD Maker 2000 fungerer perfekt :o)
Hvis du vil brænde i XP, kan du bare "trække" filerne hen på din brænder i en stifinder.

Shunt