Avatar billede stefanie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

formularvisning "gemmes ikke når jeg genstarter Access"

jeg har oprettet en formular efter guiden. den med globusen. har sat formularen ind i start. Men når jeg genstarter access kommer dataarkvisning frem og så skal jeg selv trykke på farmularvisning.

HVORdan får jeg den til at starte op med denne. ???
Avatar billede stefanie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:43 #1
naturligvis i access 2000. sorry
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2002 - 21:53 #2
Are you sure you SAVE after you change the forms properties to "Formularvisning"?
Avatar billede stefanie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:54 #3
Ja det er jeg. Men jeg tjekker lige af en ekstra gang :-)
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2002 - 21:54 #4
Globusen?
Avatar billede stefanie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:56 #5
nope det virkede ikke
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2002 - 22:03 #6
In design view change the form to "Formularvisning" and SAVE in design view.
If this doesnt work try making a new form with the wizard and choose the Form Wizard from the list and then follow the guide make sure you DO NOT choose dataarkvisning but Form (columnar)
Avatar billede stefanie Nybegynder
20. februar 2002 - 22:12 #7
terry.. du havde helt ret.. jeg havde ikke gjort det rigtigt.. undskyld...  da jeg tog egenskaber for formen blev det straks det rigtige. takker.
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2002 - 22:31 #8
selv tak :o)