Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:31 Der er 65 kommentarer og
1 løsning

NONICK: Din opførelse!! tsk!

Nonick... i SPM. 174146

Skrev du følgende til mig:

"FUCK DA DIG DIN SYGE IDIOT! NU ER DU DA LIDT FOR LAM AT HØRE PÅ!

Ejjj.. Jeg gider fandme ikke engang skrive
,
f"

Ville egenligt gerne vide hvad det nu skal til for?! Du kan måske bare ikke snakke pænt til folk, eller?!

Jeg ved ikke om det bare var et surt opstød du fik, - at noget slog om inde i dit hovede, så du havde brug for at skrive det, eller?! Men jeg vil bede dig om at beherske dig en anden gang, for vi andre gider sådansat ikke hører på det, eller læse sådan noget når vi opretter et spm. her på Eksperten!

Hvis du mener at det er forkert at oprette et spm. og spørge om der er nogle der kan lave et logo, ja, så kan du jo bare surfe videre til det næste spm. Der er sådanset ikke nogen der tvinger dig....

Håber at du vil tænke dig om en anden gang!

- Tak!
Avatar billede realone Nybegynder
20. februar 2002 - 20:34 #1
danscape --- kan da godt være du er sur - men hvis alle folk oprettede et spm når de var blevet svinet til, ville der ikke være andet på nyeste spm listen! ;)
Fatter ikke helt ideen i det her spm..!
</RealOne>
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 20:35 #2
Har du et link?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. februar 2002 - 20:36 #3
realone >> ok det er da også lidt grovt af nonick
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2002 - 20:37 #4
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 20:38 #5
realone: enig! Det er én person du vil have fat i, så skrive en mail til ham, eller find ham på MSN/ICQ, istedet for at indblande - indtil videre - 4 personer.
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 20:38 #6
Avatar billede realone Nybegynder
20. februar 2002 - 20:38 #7
resten --- http://www.eksperten.dk/spm/174146 må det jo være :D

s.b.a. --- ja ok, men så brug dog "anmeld misbrug" i siden i stedet for at blæse det ud til alle os andre ..! Bare min mening.. :D
</RealOne>
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 20:38 #8
danscape>>
det er meget muligt man skal holde en ordentlig tone. men jeg har fulgt med i det spm. du reffererer til, og der er det helt forståeligt at de er nået til den tone.

du behandler dem som maskiner, prøv at være lidt mere aktive med at hjælpe dem, så de i det mindste gider at lave noget en anden gang.

din dovne og lade fason, kommer du ikke langt med.

mvh.

http://www.questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 20:39 #9
1) Det staves "opførsel"

2) Der er nok en grund til at næsten alle de spørgsmål du opretter, ender i et verbalt slagsmål. God opførsel fordrer god opførsel. :)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:39 #10
realone>>> Det kan du have ret i! Men jeg håber bare at Nonick læser det og tænker sig om en ekstra gang...

Det er bare ikke særlig fedt at blive kaldt for en syg idiot!?! Ved ikke hvorfor...
Avatar billede jonas- Nybegynder
20. februar 2002 - 20:40 #11
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 20:40 #12
Måske har nonick bare fået nok !!! ordvalget kan diskuteres...
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:41 #13
jonas- >> har kigget efter ham! Også på Fotx.net men uden held :/
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. februar 2002 - 20:41 #14
Hvorfor så ikke skrive det i selve spørgsmålet, der er chancen da hundrede gange større for at han ser det.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. februar 2002 - 20:41 #15
realone...> ok ;o)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:42 #16
quetis>> Jeg behandler dem ikke som maskiner! Jeg kommenterede da deres logo´er hver gang der kom nogle nye til  ;O)

Hvis I ikke vil lave logo´er til andre, så lad dog være!! Det står jer frit for! Det er et frit land! ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:43 #17
I behøver ikke kommentere det her... har jeg faktisk ikke bedt jer om! =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2002 - 20:44 #18
danscape> tjah... Vil bare sige een ting. Velkommen til eksperten! Sådan er omgangstonen her - folk er idioter - nakkeoste - fladpandede flyvefisk - kortsnudede næsehorn og hvad ved jeg. MIT RÅD: ignorer det. Nogen af brugerne her på eksperten er idioter - og sådan er det!
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 20:45 #19
danscape>>
det var oxo derfor du pissede lee af for hårdt eller hvad ?

tror du skal tænke lidt før du handler.
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 20:45 #20
ikke for noget, men jeg kan faktisk godt forstå "nonick", nu da har har brugt tid på at lave et banner, og du ikke engang kommer med en lille kommentar til ham! Jeg vil ikke tage parti, men jeg har nu lidt medlidenhed for "nonick" :o|
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:46 #21
magik>> Jeg holder altid en god tone! "Otis" har for ikke så lang tid siden lavet noget møg inde på mit website, der holdte jeg også en god tone over for ham!

Lige indtil han kaldte min mor, som er alvorlig syg, for en luder, så skiftede jeg forståeligt nok tone =)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:47 #22
john_stigers>> Du har fat i noget der =)

questis>> jeg fik forresten aldrig svar.. hvordan pissede jeg på lee?! Fordi jeg sagde at lee´s logo nr. 2 og 3 var flotte, eller?!?!
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 20:47 #23
danscape >> Hvis ikke du vil ha' kommentarer, så lad være med at brug eksperten.dk !!!
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 20:48 #24
Danscape>>> du er for latterlig!!!
Din måde at opføre dig på her på eksperten er til grin og nu er jeg træt af at beskæftige mig med dig.
Tag og luk det spm. og lad så for pokker være med at ulejlige os med ligegyldige spm. fremover.
Det er spild af plads på eksperten og trættende at skulle tage stilling til din indstilling overfor ekspertens brugere.

Det lugter lidt at mor! mor! mor! dette spm.
Klar dig selv hvis du vælger at træde folk over tærene.

/Lee
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:49 #25
Kommentar fra danscape
18/02-2002 16:56:58 : lee>> Dit logo nr. 2 og nr. 3 er faktisk ret fede! ;-)

Er der mulighed for at man kan tage teksten fra logo nr. 2 og sætte den ind i et lille billede på fx 300x100 pixels og så en hvid baggrund, så det kan bruges til faktura´er og andet brevpapir?!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
20. februar 2002 - 20:49 #26
http://www.eksperten.dk/spm/174146
En sand børnehave. Hold kæft en gang ævl.. :o)
Få jer et liv..
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:50 #27
Tjaaa.. jeg fik bare smadret min database og inde jeg gik til polititet (jeg er 15 år) fik jeg min mor til at ringe til Otis og bede ham om at holde sig væk fra mit site af... er der noget galt i det??
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:50 #28
;O)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:51 #29
Kommentar fra danscape
18/02-2002 16:39:55 :  lee>> Du har fat i noget der ;)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
20. februar 2002 - 20:51 #30
Din mor ???? harrr harrrr harrrrr stor dreng....
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:52 #31
Jeg kan godt se at jeg pisser på lee *not* ;-p
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2002 - 20:53 #32
Folk brokker sig hele tiden over at folk stiller ligegyldige spørgsmål...
NEWS UPDATE: Det er jer selv der klikker på på link til spørgsmålet!
Men her er hvordan i kan undgå det: Hvis overskriften er noget underligt noget eller ikke beskrivende - ja så lad være med at klikke på spørgsmålet.

Dette er ikke beregnet på nogen specielt, men er ment sådan generelt :)

P.s. danscape> vil give de andre brugere ret i at du overreagerer lidt i dit spørgsmål og at du KUNNE have formuleret dig en lille smule bedre (eller bare tænkt før du skrev)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:53 #33
Okay... jeg kommentere ikke Lee´s logo i 20 min. altså pisser jeg på Lee?! Anyways, Lee skal ikke føle det som om at jeg pisser på nogen, for det er bestemt ikke meningen!
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 20:55 #34
hells_bells>> Jaaa.. vi gav ham da en advarsler eller 3, inden jeg meldte det!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
20. februar 2002 - 20:57 #35
Helt ærligt.. Din moar ??  Tst tst sådanne noget klarer man selv. Hvad vil du gøre når du flytter hjemmefra ?
Harr haaar haaarrrr dette er sku for sjovt.  :o)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 20:57 #36
danscape>>
nu tænkte jeg nærmere på det tidsrum der gik fra du fik af vide at hun ikke ville deltage, og til du fik baneret af din side :-D

det synnes jeg ikke var særligt fedt af dig, og der startede det hele.
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 20:59 #37
Danscape>>>
Du har bare slet ikke forstået et kvæk af hvad det egentlig var jeg blev vred over...
suk!
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 21:02 #38
Danscape > > > Og hvad egentligt med stakkels "nonick" som du har lavet denne debat om, hvorfor kommenterede du ikke hans arbejde? Det er sgu da det mindste man kan gøre!
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 21:02 #39
*lolf*
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 21:04 #40
questis>> den gik nok galt i at da hun skrev: GODT !

...forstod jeg det ikke som om at hun ville trække sig tilbage og så kom jeg jo først ind sent på eftermiddagen næste dag, og derfor gik der jo nogle timer før det var væk... ;-)

hells_bells>> Når man ringer til en person der er 17 år og beder ham om at lade ens website være og han ikke gør det.. hvad skal man så gøre? Så går man da lige til sine forældre inden man fx kontakter politiet (gider ikke uddybe hvad der er sket). Så, sådan er det =)

Og da min mor (hun har været i IT branchen i 16 år) så ringede og bad ham om at holde sig væk fra mit website af, kaldte han hende for en luder, hvilket jeg inderst inde bliver ked af, fordi at min mor er alvorlig syg og så tager man det lidt nærmere når nogen smider skældsord ud...
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 21:07 #41
danscape>>
ja og da du så kom der ind, startede du en diskusion (kan ikke huske om det tog 1 eller 2 timer), istedet for bare at akseptere det.
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 21:09 #42
Acceptere hvad?! Jeg vil jo ikke accepter Lee´s logo, når hun har trukket sig tilbage!  =)
Avatar billede lee Nybegynder
20. februar 2002 - 21:15 #43
suk!
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. februar 2002 - 21:22 #44
lee >> Ren nysgerrighed; må jeg se logoet? Du kan evt. finde kontakt info på mit minisite.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2002 - 21:24 #45
danscape>>
jeg har mest af alt lyst til at sige nødagtig de samme ord som nonick gjorde om dig, men gør det ikke. men opgiver her, da der ikke er håb for at forklare dig noget.

kun et godt råd, bliv voksen og lær at forstå :-D
Avatar billede geek1011 Nybegynder
20. februar 2002 - 21:27 #46
Der skal altså ikke ret meget til, før Otis kalder folk for ludere!
Avatar billede danscape Nybegynder
20. februar 2002 - 21:48 #47
questis>>> Jeg vil bare sige, at det har ikke været min mening at pisse på nogle! Og jeg var glad for det stykke arbejde I lavede og det Lee lavede for mig! Jeg er ked af hvis nogen har følt at de er blevet trådt på! Har ikke været min hensigt!

Lad os stoppe her..
Avatar billede bbrockie Nybegynder
20. februar 2002 - 22:11 #48
http://www.eksperten.dk/spm/169715 - Nej, det er slet ikke meningen, vel?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. februar 2002 - 22:28 #49
Det er vist ris til egen røv at oprette et spørgsmål som dette.

Der er vist ingen her der er engle (nonick eller danscape). Nonick er lidt grov i sine udtalelser, og danscape udnytter freelancekategorien for at få kommercielt arbejde gjort gratis...

Hvad jeg synes er den værste synd, vil jeg lade stå usagt...
Avatar billede realone Nybegynder
20. februar 2002 - 22:29 #50
Jeg må godt nok sige at denne debat har udviklet sig meget siden jeg kom med de første indlæg..
danscape, jeg må sq give folk ret i, at din kommentar om at du ikke vil have kommentarer i dette spm er lidt dum! Hvis du opretter et spm i et forum med så mange brugere og hænger én ud, ja så er det da indlysende, at folk begynder at sætte spørgsmålstegn ved hvad der i grunden er sket.

Så vidt jeg kan se er dette spm nærmest gået hen og blevet en undskyldning fra din side over for din opførsel i det pågældende spm. Og det er jo vel egentlig ikke det der er meningen med dette spm, vel?! Så lidt ret må du vel give folk der sidder og protesterer siden du skriver den undskyldning.
</RealOne>
Avatar billede otis Nybegynder
20. februar 2002 - 22:32 #51
ehm, dette spm. har intet med mig at gøre, så stop med at omtale mig :)
Tak.

geek1011, jeg kalder alle ludere, se bare på mit website :o
Avatar billede otis Nybegynder
20. februar 2002 - 22:32 #52
<reklame>
www.o-piz.dk
</reklame>
:D
Avatar billede realone Nybegynder
20. februar 2002 - 22:34 #53
Kommentar fra danscape
Lad os stoppe her..

hmm .. er du lidt langsom eller noget?! Eksperten er meeeget langsom, hvis det taget knap en time at lukke et spm..!!
</RealOne>
Avatar billede geek1011 Nybegynder
20. februar 2002 - 22:36 #54
Otis det behøver du ikke at fortælle mig, jeg kender dig fra den tidligere Chatten.dk
Avatar billede otis Nybegynder
20. februar 2002 - 22:38 #55
geek1011, uha hvad var dit nick ? :P
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
20. februar 2002 - 22:51 #56
jeg sys oxo danscape's opførsel i det pågældende tidligere spørgsmål faktisk burde lede til et ordvalg som det NONICK brugte... det var jo direkte at være dum i hatten ikke bare at fjerne de logoer med det samme som man ikke brugte - eller da i det mindste have dem til at ligge et sted hvor de ikke var offentligt tilgængelige...(her er det f.eks lee's logo(er) jeg specielt tænker på)
Avatar billede geek1011 Nybegynder
20. februar 2002 - 23:01 #57
Da hed jeg også Geek1011
Men jeg tror nu ikke vi chattede sammen, men jeg så da, da DU chattede... Jeg tror ikke lige jeg kunne tælle hvor mange gange du kaldte folk for ludere, selvom de (fleste) var mænd *lol*
Avatar billede geek1011 Nybegynder
20. februar 2002 - 23:03 #58
Otis har jo danmarks rekorden i at kalde folk for ludere :)
Avatar billede danscape Nybegynder
21. februar 2002 - 00:15 #59
Folk er sq selv udenom det...

Når de laver et logo til mig og går ind og kigger på sitet for at se hvilke farver det skal være i, kan de jo straks se hvad siden kommer til at omhandle, og så må de jo afgøre med sig selv om de gider lave et logo eller ej... så ingen undskyldninger her! TAK!

Kan I hygge jer!
Avatar billede cdc Novice
21. februar 2002 - 00:23 #60
danscape-> du skal altid have det sidste "smarte" ord...

/cdc
Avatar billede danscape Nybegynder
21. februar 2002 - 00:25 #61
I´m out..
Avatar billede lee Nybegynder
21. februar 2002 - 01:08 #62
*LOL* han stopper aldrig !!!

tillad mig at bruge cdc's geniale rysten på hovedet. ((¨.¨))
Avatar billede otis Nybegynder
21. februar 2002 - 08:42 #63
geek1011
kan du ik skrive til mig på icq ? :|
inden 16: 50493520
efter 16: 33605904
Jeg tror vi har noget frækt at tale om :o
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2002 - 08:49 #64
danscape>> Jeg håber du læser alt det her, og selv opføre dig bedre fremover
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
21. februar 2002 - 09:25 #65
ja det ville være rart... og /cdc har fuldstændig ret i det med "det sidste smarte ord" og det var da alligevel fantastisk...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
21. februar 2002 - 09:31 #66
Skal vi ikke stoppe dette her ???