Avatar billede thaufer Nybegynder
20. februar 2002 - 19:31 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Skins til cs?

Hej har lige installeret FusionPack v6.0.

Mit spørgsmål er nu om det er en cheat??

Skinsne til spillere er jo også lavet om. Har kun prøvet på et LAN med bots.

Jeg har hørt at det er en cheat at bruge skins så man ligner fjenden...?

er det også sådan nogle skins som er i Fusion?
Avatar billede maxium Novice
20. februar 2002 - 19:37 #1
Man kan godt sige det er cheat at ligne fjenden men ud over det er det ikke cheat
Avatar billede exe-s Nybegynder
20. februar 2002 - 19:38 #2
Slevom du instaler CS skins på din computer kan de andre ikke se at du ligner en af dem. De  ser dig helt normalt medmindre at de har instaleret det samme skins.
Avatar billede maxium Novice
20. februar 2002 - 19:38 #3
hvor har du henter fusionPack 6??
Avatar billede thaufer Nybegynder
20. februar 2002 - 19:39 #4
Avatar billede miljoeken Nybegynder
20. februar 2002 - 19:40 #5
exe-s har ret! det er ikke snyd
Avatar billede maxium Novice
20. februar 2002 - 19:42 #6
Trode at alle kunne se det så :-)
Avatar billede exe-s Nybegynder
20. februar 2002 - 19:56 #7
Som jeg lige har skrevet er det ikke snyd. Men hvad får du ud af det? Men jeg kender ikke lige den der FusionPack v6.0. men hvis der er en pil eller en anden ting over fjenden sådan du kan se ham  hvis han sider bag en kasse så er det snyd. Så det kan du selv bedømme om der er en ting over fjenden.
Avatar billede jackson24 Nybegynder
20. februar 2002 - 19:59 #8
Det ER cheat. Spiller du officielle CS-kampe, er alle skins forbudt. No matter what!
Avatar billede exe-s Nybegynder
20. februar 2002 - 20:18 #9
jackson24 jeg ved intet om at det er forbudt i officielle cskampe. Men hvis du går ind på en ffa server på nettet og bruger et skins sådan din AK ligner en basooka og din kniv ligner rambo´s så er det da ikke snyd er det? Jeg ved det ikke men spørger bare...
Avatar billede thaufer Nybegynder
20. februar 2002 - 20:36 #10
jackson24... gælder det også på servere med fx csguard?