Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bundkort..!!

Jeg sidder her og skal have flyttet min processor over på et nyt bundkort.. Men min processor sidder i sådan en stor sort klods.. Og syntes ikke rigtig jeg kan finde plads til den store sorte klods på det nye board..!!
Hvad skal jeg gøre..?
Avatar billede slinky Nybegynder
20. februar 2002 - 17:56 #1
Hvad er det for en cpu du bhar??
Hvad er det for et bundkort den skal over i?
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 17:58 #2
Cpu: Amd Athlon 800 mhz... K7 i think
Bundkort: MSI nForce K7N420 pro...
Avatar billede slinky Nybegynder
20. februar 2002 - 18:02 #3
jeg kan ikke finde  noget information om det bundkort, men det lyder som om at din cpu er SLOT A,  og dit bundkort er SOCKET A
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 18:07 #4
DoH kan sku godt være det var det.. Godt det kun er et kort jeg har lånt :o) det er vidst socket 462 oder so.. Men kan ikke finde ud af hvad min processor er :|
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. februar 2002 - 20:03 #5
moern:> Din CPU er en Athlon "classic" eller en K7. Det er til Slot A - de nye Athlon CPU er gået over til Socket teknologi i stedet og du kan ikke få det til at passe i!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. februar 2002 - 20:04 #6
Socket 462 = Socket A
Avatar billede moern Nybegynder
21. februar 2002 - 18:15 #7
Ok.. Tak til begge.. Sådan noget pis.. Så skal man ud at have ny processor også :o(