Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 14:54 Der er 13 kommentarer

Vinduer popper op..!!

Vinduer popper op..!! Ja ca vært 20min popper der et explore vindu op.. Det er pisse irriterende hvis man er igang med noget andet og så den bare lukker det ned.. Det kommer bare frem uden noget synderlig grund og lægger sig foran alle de andre vinduer..!!!
Hvad kan gør jeg..?
Avatar billede Slater Ekspert
20. februar 2002 - 14:59 #1
Det lyder ret skummelt... En virus måske?? Hvis du har forstand på PID kan du bruge Windows Task Manager til at se om der gemmer sig nogle mistænkelige programmer i RAM'en. Ellers vil jeg anbefale formatering.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. februar 2002 - 15:00 #2
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 15:03 #3
Har ikke forstand på PID.. :( tror dog heller ikke det er noget virus da vi lige har kørt et godt og grundigt virus scan program..!!
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 15:03 #4
Hvad kan gør jeg..? = Hvad kan jeg gøre :o) hehe
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. februar 2002 - 15:06 #5
du kan prøve ad-aware! :0)
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 15:09 #6
Jep... prøver det lige..!!
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. februar 2002 - 15:15 #7
Jeg har samme problem! Jeg synes det er kommet efter jeg har været en inde på nogle warez sider - man skal holde sig fra det skidt ;)

Hvis ens security settings er for lav, kan man så ikke få raget noget skidt til sig?
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 15:39 #8
HeHe.. :o) har dog ikke været inde på warez sider.. Har du klaret det..? eller gør det, det stadig..?
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. februar 2002 - 15:42 #9
Jeg har ikke prøvet! Men jeg tror at jeg bliver nødt til at prøve at slette explorer og ligge den ind igen.
Avatar billede moern Nybegynder
20. februar 2002 - 15:46 #10
Tror sku ikke det hjælper... Men ved det ikke :o) alt skal jo prøves inden man formatere :o)
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 16:02 #11
Prøv at slette alle dine cookies og tempenary internet files.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
21. februar 2002 - 23:04 #12
Bare få fat i popup killer så slipper du generalt for det også hvis du evt skulle ende på en site hvor der popper en masse lort op ..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. marts 2002 - 09:04 #13
tid at lukke?!