Avatar billede spermtrolden Nybegynder
20. februar 2002 - 12:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Realistisk udseende hud

Er der nogen, der ved hvordan man kan lave en hudtekstur i 3dmax, der vil se realistisk ud?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
20. februar 2002 - 12:37 #1
her er et link http://www.3dgate.com/techniques/000214/000214hussain.html men jeg tror godt der findes nogle bedre...
Avatar billede zerohero Nybegynder
20. februar 2002 - 15:26 #2
Her er et par links:

http://translate.google.com/translate_c?hl=en&u=http://mr2k.3dvf.com/tutorials/max/divers/skin_procedurale.htm&prev=/search%3Fq%3Dshag:hair%2Btutorial%26hl%3Den%26sa%25

http://www.3d-designer.dk/resource/human_skin.html

Eller se eventuelt på din HD under 3D Studio Max:

For at lave photo-realistiske skin-texture bør du nok overveje at tage et billede, af dig selv eller en anden, og redigere det i Adobe PhotoShop eller i et lign. program...
...3DSMAX3\Maps\creatures\max_head_01.jpg

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
20. februar 2002 - 15:29 #3
Har du ikke et kamera så kig eventuelt i et Porno-Magasin, der skulle være en del billeder/materiale at hente (har jeg hørt!) *G*
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
22. februar 2002 - 08:16 #4
Jeg har brugt en kombination mellem de to første links. Derfor; Maniac smid et svar så I kan dele point.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
22. februar 2002 - 08:43 #5
OK, hvis du syntes det er point værd...
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
22. februar 2002 - 09:54 #6
pis, jeg kom til at give point forkert. troede man skulle acceptere svar, en ad gangen.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
22. februar 2002 - 09:56 #7
Jeg opretter bare et spørgsmål med point til zerohero så...
Avatar billede alsace Nybegynder
22. februar 2002 - 15:48 #8
Zerohero: Hehe... 'hud' fra diversse pix kan også bruges som en udemærket træ texture... kender en der med held har sakset noget hud fra en lettere afklædt (læs nøgen) model som texture til en tennisketsje :)
Jeg har også selv, men nogenlunde held brugt kinden fra en skuespiller som træstub texture...
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. februar 2002 - 15:54 #9
alsace>> Ja er det ikke utroligt, hvad man kan nu om stunder :))