Avatar billede lars_jensen Nybegynder
20. februar 2002 - 10:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med Mozilla

Er der nogen der kan give mig et vink med en vognstang om, hvorfor min kode der - omend fuld understøttelse af IE5 og 6, NN4.72, 6 og 6.2.1 samt Opera6 har problemer i Mozilla 0.9.8 på Win2k.

Linket er : http://www.ljweb.biz/
I skal køre Mozilla for at se problemet - og kræver ikke rumteknologi for at se hvad jeg mener :)

/ LJ
Avatar billede nil2 Nybegynder
20. februar 2002 - 10:59 #1
Jeg kan godt se at der er problemer med grafikken i Mozilla, men kan det ikke være fordi Mozilla 0.9.8 ikke er en stable version? Der er jo ingen problemer i NN6
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
20. februar 2002 - 11:02 #2
Jeg så den bare i min besøgsstatistik og hader at besøgende ikke ser siden som jeg gerne ville :))
Avatar billede nil2 Nybegynder
20. februar 2002 - 11:04 #3
hmmm... din er den eneste side der giver problemer hvis jeg surfer lidt rundt på nettet i Mozilla :o(
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
20. februar 2002 - 14:43 #4
Problemet løst... Hoppede fra XHTML1.0 til HTML4.01 og den er fuldt complient - aka ændrede kun i allerøverste linie... Long live browsers :)

/ LJ
PS. Eksperten og NN4.72 = hmmm
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
20. februar 2002 - 14:43 #5
!
Avatar billede nil2 Nybegynder
20. februar 2002 - 15:13 #6
lj >> Mine problemer med at validere mit CSS skyldtes at jeg havde hugget noget fra Ekspertens stylesheet *ggg*