Avatar billede aleq Juniormester
20. februar 2002 - 09:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

omsætning af musknapper til tastatur

hej. jeg ville spørge om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre på en måde at kunne bruge højre/venstre museknapper på tastaturet i steder ved fx. at installere en patch eller lignende, som gør det muligt at fx højre/venstreklikke på "z" og "x"

det ville være rart hvis nogen gad at hjælpe
Avatar billede aleq Juniormester
20. februar 2002 - 09:41 #1
alt hjælp modtages
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
20. februar 2002 - 09:47 #2
Du kan bruge Hjælp til handicappede under Kontrolpanel til at bruge det numeriske tastatur ...
Avatar billede diraoui Nybegynder
20. februar 2002 - 10:00 #3
Du skal bruge hjælp til handicappede..
Det gør du ved at gå ind i Kontrolpanel:
Start ----> Indstillinger --------> KontrolPanel -------> Hjælp Til Handicappede..
Og hvis mappen ikke er der skal du tilføje den vha din Windows Cd
Avatar billede 1003 Nybegynder
20. februar 2002 - 10:10 #4
Ulempen ved hjælp til handicappede, er at numlock skal være slået fra..
for at det virker.
Men hvis du kan leve med dette, kan du bare gøre dette. + - tasterne er museklik ( tror jeg nok)
Avatar billede diraoui Nybegynder
20. februar 2002 - 11:44 #5
Det gør jeg ik noget, hvis numlock er slået fra... Så kan han da bare bruge de normale tal..
Avatar billede diraoui Nybegynder
20. februar 2002 - 13:25 #6
Det gør ik noget, hvis numlock er slået fra... Så kan han da bare bruge de normale tal..
Avatar billede aleq Juniormester
20. februar 2002 - 16:53 #7
det jeg mente var IKKE at styre musmarkøren med taster, men med mus. det eneste jeg vil er at kun styre højre/venstreklik på taster
Avatar billede 1003 Nybegynder
27. februar 2002 - 11:28 #8
Det kan du netop gøre på ovenstående måde, hvor du bruger + og - på numpaden som museklik.
Avatar billede aleq Juniormester
25. november 2003 - 01:44 #9
slut
Avatar billede aleq Juniormester
04. september 2008 - 14:34 #10
så er jeg tilbage efter 6 år og vil lige sige at Mouse Emulator (søg på google) er løsningen