Avatar billede beast Nybegynder
20. februar 2002 - 00:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET virker ikke!

Hej!

Jeg har netop installeret den nye Visual Studio .NET architect edition. Jeg har opdateret med .NET framwork osv....

Problemet er at når jeg prøvet at lave en ASP.NET application og dernæst putter nogle Web Forms på i design view og derefter builder og viewer i browserne kommer disse web forms ikke til syne ? hvad gør jeg galt ?

Jeg kører Windows XP Pro, IIS 6.0 ...
Avatar billede beast Nybegynder
20. februar 2002 - 00:32 #1
undskyld... IIS v5.1
Avatar billede odegaard Nybegynder
20. februar 2002 - 00:40 #2
øh... smid lige koden her på nettet, så vi kan hjælpe. Jeg kan jo ikke bare svare på hvad der er galt hvis jeg ikke aner hvad du gør
Avatar billede odegaard Nybegynder
20. februar 2002 - 00:41 #3
...har du husket "runat=server" tag'et på dine webcontrols ?
Avatar billede beast Nybegynder
20. februar 2002 - 00:45 #4
det er nu ikke min kode der var noget galt med..... men problemet løste sig selv, da der var noget galt med ASP.NET installationen.......det hjalp at kører filen aspnet_regiis der kan registere de nødvendige .NET associationer...
Avatar billede odegaard Nybegynder
20. februar 2002 - 00:48 #5
nå ja... du bruger VS.net. Så har den vel gjort det for dig. Men højre-klik lige på form'en og vælg "View HTML Source". Det kan du så lige paste her, så vi kan hjælpe.
Avatar billede beast Nybegynder
20. februar 2002 - 00:56 #6
det virker som det skal nu..... problemet var blot at der var noget galt med .net framework'et.. ellers tak for hjælpen!