Avatar billede michaelb Nybegynder
19. februar 2002 - 21:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog&Forum - programmeret evt for penge!

Er der nogle der vil programmere eller måske HAR LIGGENDE - en gæstebog og en debatforum??

Hvad vil i have for sådan noget??
Farverne og layoutet skal passe til http://www.fugleonline.dk

Penge??
Gæstebogen samt debatten skal helst lægges direkte op på siden - med hjælp (kan ikke programmere og har ikke en server liggende)

.::Michael::.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. februar 2002 - 22:00 #1
det får du vist ikke for 30 point ;)
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. februar 2002 - 22:01 #2
Nej - "Hvad skal i have for det" "Penge?" Hmm... Hvad hentyder jeg til a?? :))
Avatar billede whatever Nybegynder
19. februar 2002 - 22:01 #3
Hvis du ikke har en server, hvor skal det så ligge??
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. februar 2002 - 22:01 #4
Kan det ikke uploades direkte??
Avatar billede whatever Nybegynder
19. februar 2002 - 22:03 #5
Du skal jo have noget at uploade til.
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. februar 2002 - 22:04 #6
men jeg regner med at få "jer" til at gøre dette direkte, efter det er lavet...! Derfor skal i nok have penge for det!?????
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. februar 2002 - 22:04 #7
Jeg kan da godt hjælpe dig!
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
19. februar 2002 - 22:12 #8
øøhh så vidt jeg kan se er der både gæstebog og debatforum på http://www.fugleonline.dk ??
......skal du bare have ændret layoutet ??
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. februar 2002 - 22:35 #9
jonas du må gerne skrive til michael.b@pc.dk så kan vi finde ud af noget der eller hva? Men jeg bliver nødt til at smutte nu..!! Men i morgen kommer jeg igen!

peter Jep der er.. Men det er jo gratis servicer fra wservice.dk :((
Og nu vil jeg ha' noget nyt.. Men det har jeg allerede fået nu hvis du lige ta'r et kig igen :))

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. februar 2002 - 21:46 #10
Nånå... Ingen svar - ikke engang fra jonas som endda havde lovet det!!
Utroligt utroligt!!

Men jeg lukker da igen så!!
Avatar billede michaelb Nybegynder
20. februar 2002 - 21:46 #11
/Lukket