Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 20:10 Der er 3 kommentarer

Web-cam

Hej allesammen

Jeg har et Philips webcam jeg kan ikke huske hvad det ellers hedder men det kan ta en opløsning på 1280*    men der kan jeg kun installer Ulead Photo Express og Vidiolink men jeg kan ikke lave instilinger med det.
Avatar billede delphi_man Nybegynder
19. februar 2002 - 20:14 #1
Maks. billedfrekvens 60 fps
maks. opløsning Videobåndoptager 640 x 480
maks. opløsning Billede 1280*1024 tror jeg
Avatar billede 1003 Nybegynder
20. februar 2002 - 08:50 #2
Hvad er det helt præcist du gerne vil?

Du kan installere de fleste gængse software programmer, hvis de understøtter dit WC. Hvad er det du vil bruge dit WC til?
Hvis det er som cameraovervågning, findes der et program, der hedder www.homewatcher.com  og kan alarmere dig via mail, hvis der kommer uindudte gæster på dit  område..
Hvis du bare vil chatte, findes der mange programmer Læs chatprogrammer, der understøtter videochat.
Hvis du vil lave små videoklip, finder der også mange programmer til dette. søg evt på www.tucows.com
hvis du vil uddybe dit spm. en anelse udover, at du ikke kan lave indstillinger.
Avatar billede delphi_man Nybegynder
20. februar 2002 - 14:46 #3
jeg vil gerne vide hvordan man kan indstille opløsning og alt det andet fordi at jeg ikkeakn sætte opløsningen op på mere end 176*144 og 30 fps.
jeg har en ven der har det samme han har også et program der hedder vrecord, men det kan jeg ikke installer han kan også sætte opløsing og fps op på det der står.