Avatar billede rickypriv Nybegynder
19. februar 2002 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus V7700 eller Matrox G450 ??

Hey .. jeg er ved at være godt træt af mit "gamle" Creative GeForce2 MX400, for jeg er ret sikker på at den er skyld i at min PC går kold for et godt ord (er der nogen der er seje til at fejl-analysere PC'ere opretter jeg gerne et nyt spørgsmål, med gode point..)

Men HVIS jeg nu skulle ud og skifte kortet ud har jeg tænkt på følgende to modeller:

Asus V7700 GeForce2 GTS m/ TV out.
- fordi mit Mobo er Asus
- fordi der sidder en NVidia Chip på

Matrox G450 m/ TV out.
- fordi den har DualMonitor support
- fordi den er er lidt billigere

Hvad har folk af råd og erfaringer ? :)
Avatar billede 2cool Nybegynder
19. februar 2002 - 19:19 #1
Asus AGP V-7700 GeForce2 GTS m. TV OUT ---- hmm, det er jo sådan et jeg har!! Rigtig fedt kort - og der kan jeg varme anbefale! Grafikchippen på Asus er også væsentlig kraftiger end Matroxs, og hvor tit er det lige man har brug for DualMonitor?
Avatar billede rickypriv Nybegynder
19. februar 2002 - 20:01 #2
Har du 32 eller 64 MB på ?
Avatar billede 2cool Nybegynder
19. februar 2002 - 20:53 #3
32 Mb
Avatar billede hathor Nybegynder
20. februar 2002 - 09:57 #4
jeg kan muligvis finde ud af hvad fejlen er siden din pc går kold .. Hvad for noget hardware har du i??
Avatar billede rickypriv Nybegynder
25. februar 2002 - 20:29 #5
hathor : jeg opretter lige et nyt sp. :)
Avatar billede rickypriv Nybegynder
25. februar 2002 - 20:49 #6