Avatar billede flash-man Nybegynder
19. februar 2002 - 15:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Friserverplads.dk = død?

Hey Eksperter!

Jeg har lige nogen ting, jeg gerne vil have på det rene...

for det første... Jeg undrer om Friserverplads er gået ned, eller hvad er der sket med dem?

Ville det være tilgrin at blive ved med at ha' sin hjemmeside liggende på deres server?

Findes der nogen andre der er bedre, som man kan stole på....? Altså nogen uden reklame, og rigeligt med plads, gerne mere end Friserverplads....?

Alt i alt... Er det værd at blive hængende hos Friserverplads, eller skal jeg skifte til et andet sted, hvis ja, hvilket?

</FlashMan!>
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 15:23 #1
ok, jeg har hørt at det ikke går så godt for friserverplads, så du skulle måske overveje at skifte men til hvilket sted ved jeg ikke!! Kommer jo helt an på dine krav!!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 15:24 #2
Nej... Den er ikke gået ned.. Det er bare ikke særlig tidt at servereren er tændt tror jeg.. I nat kl. 23 virkede den... Men prøv hos www.zondo.dk .. Der får du hele 50 MB og så er den rigtig hurtig... Gratis og uden raklamer..
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. februar 2002 - 15:27 #3
zatter > der skal gerne være mulighed for noget asp og database... og som jeg sagde skal det være uden reklame, og rigeligt med plads...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 15:28 #4
Se fx den her...: http://80.62.88.52/webplads/users/ewf2002/ Det er ikke min, kun for at duu kan se hastigheden... Jeg tror de kører de fleste script... Det eneste du ikke kan er at gemme txt filer på serveren.. Jeg ved ikke hvorfor.. Lidt mærkelig idé.. Men ellers er den god nok..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 15:30 #5
Jeg tror godt de kan kører ASP og database... Eller det er jeg sikker på.. Jeg kørte det selv da jeg brugte deres servere... Men hvis du kan leve med at skulle betale 1 kr. og mdr. er Cliché et rigtigt god valg... Se deres side på: www.cliche.dk
Avatar billede jimsim Nybegynder
19. februar 2002 - 15:31 #6
http://212.242.89.205/system/news/news.asp
Det kan jo være det trækker ud med deres nye system... måske derfor er det ustabilt... ved ikke. Men man får jo som regl det man betaler for. Så hvis du stiller store kræv, kunne det være du skulle overveje at betale lidt...
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. februar 2002 - 15:34 #7
hvor lang tid ta'r det før du er godkendt hos zondo?
Avatar billede nuck Nybegynder
19. februar 2002 - 16:13 #8
Cliche.dk er IKKE et godt valg!!!

De er totalt ustabille, og MEGA lange ventelister!!!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
19. februar 2002 - 17:16 #9
vi har lige åbnet en ny service der hedder www.1domain.dk tag et kig på den:-)
wil/
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 18:12 #10
Du kan bruge zondo med det samme.. Jeg har godt set at der står at man først skal godkendes men det er der ikke noget om.. Du kan bruge det med det samme..
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. februar 2002 - 18:41 #11
nicklasb > tak for hjælpen... Resten klarer jeg selv...
I andre > I andre havde bare ikke det der skulle til...

</FlashMan!>
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. februar 2002 - 21:27 #12
nuck: På hvad baserere du den påstand ? Du er sikkert en der har relation til et andet webhotel firma.

Jeg har selv 2 domæner hos Cliche.dk heriblandt fejl.com. Databasen på http://fotx.net/ ligger hos Cliche.dk og den kører da uden problemer !?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. februar 2002 - 23:29 #13
Jo, tak for pointene...
nuck-> Det passer altså ikke hvad du siger.. Jeg har også lige købt webhotel hos cliché.. De kører helt fejlfrit og super-hurtigt.. Og så har de en rigtig god service.. Hvorfor syntes du at de er dårlige?? Du må komme med en forklaring.. Har de snyt dig eller hva'?? Du kan ikke bare sige at noget er dårligt uden at komme med en begrundelse...!!