Avatar billede mcs Nybegynder
19. februar 2002 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Prompt user i view

Jeg har et view med et kriterie for de dokumenter der skal vises. Hvordan prompt'er jeg brugeren for input/kriterie?

Jeg har forsøgt at bruge @Prompt([OK];"Title";"Prompt") i mit view men uden held - måske skriver jeg syntaks'en forkert!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
19. februar 2002 - 15:51 #1
Næ, man kan bare ikke lave dynamiske selections på views!
Du er nødt til at definere kriteriet på forhånd, dvs. når du opretter viewet!
Avatar billede cbkc. Nybegynder
21. februar 2002 - 08:50 #2
Hvis der er mulighed for at lave en mappe, kan der tilføjes en valgfunktion til mappen, så bruger kan vælge mellem bestemte kriterier for hvilke dokumenter der skal vises.
Hvis en mappe kan oprettes, skal det overvejes om den skal være personlig eller fælles.

Chr.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. februar 2002 - 23:18 #3
Man kunne også på forhånd lave de forskellige view's og så blot starte med at prompte brugeren for kriterier og derefter åbne det rette view. Ikke "rigtig" dynamisk - men det opdager brugeren jo ikke...?