Avatar billede _sandy Nybegynder
19. februar 2002 - 14:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Harry Potter spil til pc

Er der nogen der kan sige mig, hvordan man kommer forbi Voldemort i Harry Potter-spillet til pc? Man kan vælte de 4 piller ned over ham og "skyde" gennem spejlet men det er ikke nok til at han dør.

HJÆLP ;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. februar 2002 - 14:30 #1
Det kan være at det hjælper at se filmen!!!
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 14:31 #2
du skal dreje spejlet så han bliver ramt af hans egne "skyd" også skal du dreje det så du ikke selv bliver ramt, men først når du har væltet 4 piller ned over ham!!!
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 14:32 #3
Det skulle have været et svar, det kan godt være lidt svært! Jeg brugte 1 time på at klare det!!
Avatar billede _sandy Nybegynder
19. februar 2002 - 14:33 #4
jamen jeg har væltet pillerne ned over ham først.......uden at miste liv....og så har jeg skudt ham gennem spejlet....og ladet ham blive skudt af sine egne skud....det er bare ikke nok...og jeg HAR set filmen ;-)
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 14:34 #5
Det er nok vis du bliver ved i meget lang tid!! Og du skal ikke skyde!!
Du skal bare gøre så han vliver ramt af sine egne!!
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 14:35 #6
Spejlet drejer jo når du skyder på det ikke?
Avatar billede _sandy Nybegynder
19. februar 2002 - 14:35 #7
jeg prøver videre så....tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 14:36 #8
Husk lige at give meg pointne vis det virker (Gi dig god tid)
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. februar 2002 - 14:37 #9
Først skal du vælte alle de stolper der kan væltes ned over ham, derefter skal du hvergang, han skudt "søger" skuddet af, skyde på spejlet så det vender sig mod ham, og derved skyder sig selv!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. februar 2002 - 14:37 #10
Damnit nåde det ikke