Avatar billede manhunter Nybegynder
19. februar 2002 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Worldcraft

hey.
Jeg har snart arbejdet i worldcraft i et par år nu og i starten kunne jeg godt compile banen, altså lave den om til BSP som kræves til counter-strike og Day of defeat. men nu kan jeg ikke og jeg har tjekket banen for fejl og tjekket grundigt opsætningen af mit worldcraft og efter F1, hjælp skulle det kører fint men det gør det ikke. den siger noget med "windows reporten an error: den angivne fil blev ikke fundet". jeg hat også set mine textures igennem og jeg har kun dod wads inde undtagen EN fra valve mappen. men der ligger SKYEN i så den kan jeg ikke fjerne.

Avatar billede bundgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 10:31 #1
hmm står der noget om hvilken fil den ikke kan finde?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
19. februar 2002 - 10:31 #2
og du bruger vel forhåbentlig Zoner's Half-life tools til at compile med? :)
Avatar billede manhunter Nybegynder
19. februar 2002 - 11:02 #3
hmm... zoner's half-life? og nu er den også begyndt at lukke worldcraft ned når jeg compiler :( . så derfor kan jeg ikke lige se hvad for en fil den ikke kan finde