Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:07 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Gratis Webhotel

Hej Eksperter.. Nogle af jer der kender et godt OG gratis webhotel som IKKE går ned hver dag.. ligesom friserverplads og alt det andet lort..

På forhånd tak

-Teqno
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. februar 2002 - 09:09 #1
hvis du er villig til at offre lidt kan du jo prøve cliche, det er meget billigt: http://www.cliche.dk/page2.asp

Der er 10 mb webhotel fra 1 krone
Avatar billede fbb Nybegynder
19. februar 2002 - 09:09 #2
Avatar billede fbb Nybegynder
19. februar 2002 - 09:10 #3
hov.. *G* læste ikke dit spm *G*
Avatar billede ymachalde Nybegynder
19. februar 2002 - 09:11 #4
fbb hvis du havde læst hvad han skrev så.....
Avatar billede ymachalde Nybegynder
19. februar 2002 - 09:11 #5
hehe der var du lige lidt hurtigere end mig :]~
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:12 #6
Hmm... JEg vil ikke ofre noget på det da der bare skal være 3 filer.. Glemte lige at sige at MySQL db SKAL være understøttet..!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
19. februar 2002 - 09:15 #7
www.altergratis.dk - her finder du både danske og internationale
Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. februar 2002 - 09:16 #8
Hmmmm..... 1 krone om måneden burde ikke kunne vælte noget budget :o)
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:17 #9
hyperactive.dk -> Nej det gør det da ikke.. Men jeg gider ik skulle tænke over at jeg skal betale.. Og den til 1 krone understøtter vist heller ik MySQL!
Avatar billede ymachalde Nybegynder
19. februar 2002 - 09:24 #10
jeg har læst et sted at man får hvad man betaler for :).....så hvi du vil have kvali....så må man ofre lidt...det er jo heller ikke en bonegård
Avatar billede ymachalde Nybegynder
19. februar 2002 - 09:25 #11
damn jeg kan ikke stave :/
alt for tidligt om morgenen
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:38 #12
Hallo.. Jeg skal uploade 3 filer.. jeg er ligeglad om det er kvali.. der skal bare være en mysql ik en skid andet..!!
betale det..
Men før i begynder på det der så læs lige spm'et EN gang til... Der står tilfældigvis at det SKAL være GRATIS!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. februar 2002 - 09:39 #13
Av av Kold kaffe fra morgenstunden, Folk prøver at hjælpe dig Slap da lige af makker

MC
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
19. februar 2002 - 09:40 #14
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:45 #15
mc.lucifer-> Jeg ved det godt.. Men det pisser mig af når jeg siger GRATIS så kommer folk med at muligt som koster..

nebuchadnezzar-> Den er lukket / nede..
Avatar billede dmcn Praktikant
19. februar 2002 - 09:45 #16
teqno :
1: Tal da ordentligt til dem der prøver at hjælpe.
2: Du får hvad du betaler for. Kan du ikke leve med nedetid, så slip slanterne.
3: Find et på www.internetplads.dk.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
19. februar 2002 - 09:47 #17
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:50 #18
n0rmality-> Argh du er sq da ik for klog.. 1 kan jeg give dig ret i.. Men når jeg for****** siger Gratis så behøver du ik at komme med skod link til nmoget der koster penge vel?
Læs nu det sk**e spm inden i svarer!
Hvor svært kan det være?
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 09:51 #19
zyberdog-> den understøtter ik php og MySQL ellers tak
Avatar billede dmcn Praktikant
19. februar 2002 - 09:58 #20
teqno : Tjaeh... prøv at fjerne .'et efter mit link. Hvis du ikke ved hvad jeg mener, så se her:
www.internetplads.dk. << MED punktum
www.internetplads.dk << UDEN punktum
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 10:04 #21
Ok tak n0rmality... Der skal jeg nok finde noget..
HeHe det "." forvirrede mig totalt :)
Avatar billede teqno Nybegynder
19. februar 2002 - 10:04 #22
Smider du lige et svar ud?
Avatar billede dmcn Praktikant
19. februar 2002 - 10:08 #23
Svar...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
20. februar 2002 - 22:04 #24
hvad med www.1domain.dk ?
ny gratis webhost vi lige har startet, men en masse fetures...tjeck den ud:-)