Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 04:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

EP-BT01 - PRIME ETHERNET - DRIVER TIL XP?

Jeg mangler en XP driver til PRIME ETHERNET EP-BT01. Jeg har prøvet på http://www.nalcom.net/etherprimedownload.htm men ak nej.. virker ikke! Jeg skal bruge den i nat/morgen før 0800 Uhr! Hvis der er nogen der kan klare det nu, så bliver jeg sq "The Happy Man From Herning"  :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
19. februar 2002 - 05:15 #1
Den ser da ret virkbar ud den der XP-driver, hvad går der galt ???

-grunken
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 05:16 #2
Aner det ikke.. den godkender den ikke som "passende" driver! Er det mig det er blevet for müde og fucker rundt i det eller hvad? :o)
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 05:19 #3
kan det være fordi at det zip-program der ligger i XP ikke kan gøre det? Hmm.. ved ikke men tror ikke at det er det!??
Avatar billede grunken Nybegynder
19. februar 2002 - 05:31 #4
Okay :), jeg tror du er træt, men jeg ved det selvfølgelig IKKE *G*

1. udpak drivere til (ex. c:\netdriver\)

2. Klik - Start - Kontrol Panel - System - Fanen Hardware - Device Manger
3. Find enheden vi snakker om (ex. Andre enheder (dem med ?tegn)), eller osse er det en enhed med et udråbstegn udfor (du finder den nok)
4. HøjreKlik på enhed, Klik egenskaber, Klik på fanen driver, Klik Opdater Driver
5. vælg avanceret - klik næste - klik "Dont search" - klik "have disk" - skriv sti (ex. c:\netdriver\winxp\) - klik OK - Klik næste....Genstart
6. Hvis det ikke dur så ved jeg dæleme IK hvad !

-Grunken
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 05:34 #5
hmm.. prøver lige..
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 05:35 #6
:o)
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 05:43 #7
NOP.. det virker stadig ikke.. dat kan da ikke være fordi at det er en gammel IBM Thinkpad.. kan det?
Avatar billede hemning Nybegynder
19. februar 2002 - 08:40 #8
Prøv lige http://www.prime.com.tw/drivers/Lnt-10tn.zip ;o)
Hilsen Henning (du kan finde den inde på http://www.nalcom.net/etherprimedownload.htm helt nede i bunden)!
Avatar billede chimera Nybegynder
19. februar 2002 - 08:46 #9
de virker desværre ikke.. tror at det er min gamle bærbar der er FUBAR..

Ellers tak for jeres svar...  :o)

FØJ.. nu skal jeg snart sove lidt..