Avatar billede 12 Nybegynder
19. februar 2002 - 01:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billig(st) hosting

Jeg har et domænenavn, og skal uploade min side på nettet. Det er ikke en side hvor der vil komme meget trafik - den er kun lavet i html, og der ligger ingen anstødelige ting på f.eks. porno. Hvor er det absolut billigste webhotel. Det skal være meget billigt, men behøver heller ikke have så mage funktioner.
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. februar 2002 - 01:46 #1
Altså der er jo www.freepaq.dk - det er gratis, men ret ustabilt!
Så er der www.wannafind.dk - rigtig godt
www.azero.dk - billigt
Men hvis det skal være MEGET billigt, tjek www.cliche.dk
Avatar billede 12 Nybegynder
19. februar 2002 - 01:51 #2
Er cliche.dk det billigste du overhovedet kender?
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. februar 2002 - 02:19 #3
Det koster 1kr. pr. måned - det kan vidst ikke gøre meget billigere!
Avatar billede jonas- Nybegynder
19. februar 2002 - 02:21 #4
ups, det var mailhotel - 10mb for 1 kr.
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. februar 2002 - 07:23 #5
Find et gratis på www.internetplads.dk og forhør dig om de ikke vil flytte dit domæne dertil også.

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede hirayz Nybegynder
19. februar 2002 - 08:40 #6
Avatar billede proboss Nybegynder
19. februar 2002 - 09:48 #7
har god erfaring med www.secnet.dk god service
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. februar 2002 - 13:05 #8
God erfaring med www.danskewww.dk
Avatar billede Trez Seniormester
19. februar 2002 - 16:48 #9
Hvad med www.nettonet.dk koster kuns 30,- om måneden.

/Trez
Avatar billede kane Juniormester
20. februar 2002 - 08:26 #10
http://www.micropage.dk

20mb/asp( hvis du skulle få bruge for det)FTP, 5pop3 1 stjernemail, mailadmin(lav dine egne emails online), webmail autobackup hver 7dag.
Avatar billede smooth Nybegynder
22. februar 2002 - 08:17 #11
Hej

Hvis du vil have et godt hotel så skal du købe plads hos wannafind.dk. Jeg bruger selv wannafind.dk og jeg må nok sige at deres service er i tip top form.

Så er der ndw.dk  Der skal du li give 1.- mere en hos wannafind.dk med der kommer også lidt mere med. Hos dem kan du så lave en aftale hvor du kan få' rabat på at have din hjemmeside. Jeg har en aftale med dem hvor jeg kan hoste mini side på deres standard hotel til 25.- kr p. mrd.  SÅ hvis du er go' til at snkke så kan du smække dig ned i pris :o)

Tja jeg håber at du kunne bruge mit svar til noget.

Mv Hilsen
Smooth
www.websteps.dk
Avatar billede overload.dk Nybegynder
09. marts 2002 - 19:44 #12