Avatar billede 12 Nybegynder
19. februar 2002 - 01:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pornoside

Jeg skal lave en pornoside, med gratis porno - altså gallerier, og en masse bannere - sponsore. I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål.
-Må man "stjæle" links fra andre gallerier - f.eks. storepatter.dk og sætte dem ind på sin egen side?
-Hvordan opretter man et post-gallery, altså hvor webmastere poster deres billeder med links?
-Hvor finder man gratis porno på nettet?
-Er der andre gode råd/idéer er det også meget velkomment.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 01:52 #1
ang. andres billeder, nej det er ikke tilladt at tage fra andre sider, da der i de fleste tilfælde er copyrigth på dem. det ville heller ikke være en god ide, da du ikke vil kunne udskille dig fra de andre udbydere af denne tjeneste.

der er mange pay-sites, der yder gratis resurser til mindre webmastere, blot de har deres navn et eller andet sted.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 01:55 #2
linksne, kan du jo heller ikke tillade dig at tage, da det er nogen folk selv tilmelder, og derved i er beregnet på offentligt brug på hele nette.
Avatar billede sukos Juniormester
19. februar 2002 - 04:01 #3
Hmm, der er jo ikke noget galt i at selv finde sider som man vil linke til.

Post-gallery kører jo nok bedst med noget serverside som php og mysql

Gratis porno på nettet? Det er vist kun på amatørsider, som bruger andres billeder m.m.

"Selvfølgelig" skal der være bannere. Men hvis du kan holde dem på en side for sig, så de ikke loades når folk kommer på din side, men derimod kan loade EN side fyldt med bannere, så vil de være "mere glade".
Men hvordan det er med bannerrotation og så'n, ved jeg ikke. Altså om de skal ligge i toppen på siderne for at du "får" gevinst?

Undgå for mange links før folk får det de gerne vil ha'!
Det er kedeligt og skal sidde og klikke fem gange før man kommer frem.

Undgå frames!
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. februar 2002 - 07:21 #4
Du må linke alt det du vil, så længe det åbner i et nyt vindue. Dvs at det skal fremgå at det ikke er dine billeder.

Som udgangspunkt er der copyright på ALLE billeder, og GRATIS porno får du nok svært ved at finde. Husk at der skal være angivet at du har lov til FRIT at benytte billederne til commercielt brug.

Nu er jeg ikke inde i denne slags business, men det er sikkert svært at finde bannere der giver noget, da seriøse firmaer ikke vil have sit branding sat i forbindelse med porno.

Hvis du regner med at tjene mere end 20.000 kr. om året, så skal du momsregistreres hos Told & Skat

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Chewie Novice
19. februar 2002 - 08:54 #5
www.thehun.net ...=... Gratis porno
Avatar billede netforce Nybegynder
19. februar 2002 - 09:25 #6
Det lyder sku da som en helt vild fed ide.

Men hvorfor ikke bare gaa underground paa den maade slipper du for alt det lort med copyright osv. Folk vil ha porno er ligeglade med hvor commicelt det er bare det er der og hvis det alligevel skal vaere gratis. Men send mig en mail hvis du har brug for adgang til nogle billedere osv.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. februar 2002 - 09:40 #7
Man kommer ikke langt med at stjæle med arme og ben:)

Men rent faktisk kan der være en del penge i at lave gratissider.
Der findes nemlig et utal af sponsorer, tradesystems, bannerkliksystems osv osv.

Rigtigt mange udbydere tilbyder at du kan bruge deres content - gratis, ofte må du så kun reklamere for dem på det site hvor du bruger deres content.
Men med lidt forarbejde er en convetion rate på 1:100 ikke så svær at opnå - og mange steder får man mellem 50 og 100 USD pr. signup.

Og lykkedes det at blive optaget på fx. thehun.net - så er 10.000 unikke besøgende pr. dag ikke ualmindeligt.

Men det tager tid at overskue alle de tilbud der findes - ligesom man i starten helst vil bruge freehost's - men det kan ikke betale sig - de har for mange reklamer på.

Et ok board: http://adultwebmasters.dk/
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2002 - 17:27 #8
føler det lidt ubegrundet at afvise mit svar, da jeg ikke svarede mindre rigtigt end andre. envidere var det ligsom rigtigt hvad jeg sagde. men der er jo nogen der ikke acceptere ens svar trods værdien af dem

mvh.
questis.dk