Avatar billede dd Nybegynder
22. maj 2000 - 03:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Backgammon til homepage

hejsa
Er der nogen her inde der kan lave et backgammon spil, man ligge ud på sin hp, hvor besøgende kan spille bg.
Der skal være en higscore over, hvem der har flest point.

Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 09:57 #1
Hvis du kan klare dig med bare et backgammon spil, kan du hente .html og .class filerne fra:

http://www.lpsci.com/software/Bgjava.html

og lægge dem på din egen homepage.
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 10:01 #2
Ved godt det ikke er hvad du leder efter, men vil du prøve det, kan det hentes fra:

http://www.datamatikeruddannelsen.dk/spouls1/backgammon/

Lidt kontakt til forfatteren kunne nok hjælpe dig lidt med extra-tingene hvis ikke du får noget bedre.
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 10:09 #3
Bare en opfordring til steffen om at svare i stedet for at kommentere - det kunne jo være at dd var tilfreds med svaret...
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 12:03 #4
øøøhhh...hvorfor svarer du lige morten_b ???

Snowball
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 14:44 #5
Jeg ledte kun lige efter for min egen skyld - så derfor nøjedes jeg lige med at kommentere.

Men ok da! :-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 15:20 #6
Snowball -> Sorry - vane...

Jeg kan ikke lade være med at undre mig:
dd har (hvis man går ind på hans info) svaret på 1 spm. som ikke var oprettet af ham selv, og det gav 100 points. Alligevel har han kunnet oprette spørgsmål til 1500 points og nu 600 points - er der nogen der kan forklare mig hvordan det kan lade sig gøre...?
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 15:48 #7
morten_b: Hvis du begynder at regne lidt på det, så er der faktisk ikke noget snyd i det. Du skal huske på at man jo får 300 point ved oprettelse af en bruger + 5 point hver dag.

Brugeren dd har været tilmeldt Eksperten siden midten af 1999 (altså et lille års tid!) så prøv og regn efter !

Jeg lavede ikke lige en dybere udregning, men en lille hurtig en viste ikke noget snyd ! (men jeg ka' jo ta' fejl !)

Snowball
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 15:59 #8
Hvor kan man se hvornår en bruger har tilmeldt sig?
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2000 - 16:06 #9
Det kan man ikke, men man kan se på hvornår han har oprettet sit første spørgsmål, og derved få en fornemmelse af hvornår han oprettede brugeren.

Og ja, jeg ved godt man ikke helt kan regne med det, da det jo ikke er alle der opretter sin bruger og stiller spørgsmål samme dag, men det kan alligevel gi' et lille indtryk !

Snowball
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 19:48 #10
Vil du prøve at kontakte programmøren, dd?
Avatar billede dd Nybegynder
22. maj 2000 - 22:55 #11
steffen>> ja det havde jeg tænkt mig

Avatar billede dd Nybegynder
22. maj 2000 - 23:03 #12
jeg lukker det her spørgsmål, da mit spørgsmål mere er blevet en diskution om hvorfor man ikke lige svare på alle spørgsmål her inde. Grunden til jeg ikke har svaret på en masse spørgsmål er fordi jeg ikke bare svar på et spørgsmål for at få point for det.!
Jeg troede at eksperten var et sted, hvor man hjalp hinanden og ikke en konkurance om hvem der har flest point eller har svaret på flest spørgsmål men ok det kan jo være jeg tager fejl.
Avatar billede steffen Nybegynder
22. maj 2000 - 23:32 #13
Jep, det er jo ikke muligt at lave tråde, så det fanges jo i forkerte spørgsmål til tider ..

Hvis du har held af at hive fat i ham, hører jeg gerne fra dig .-)
Avatar billede dd Nybegynder
22. maj 2000 - 23:51 #14
ok steffen jeg skal nok lade mig høre fra mig *sss*
Avatar billede cyberskovmos Nybegynder
24. maj 2000 - 10:30 #15
Jeg er en dreng på 14 år der programmerer i Pascal Basic og lidt HTML
og jeg kan lave et backgammon spil itil din hjemmeside, men det er altså mod betaling, så jeg vil lige vide hvad du vil give får det? Du må nok vennte lidt da jeg ikke lige har det program jeg skal bruge til at lave spillet i, for jeg skal bruge et program som hedder Delphi5 for at kunne lave spillet.

Jeg hhar dog ikke så meget tid lige nu,
da jeg er ved at lave en hjemmeside,
men vil du ikke nok lægge et link  til min hjemmeside på din hjemmeside...
Hvis du altså har en...
Så lægger jeg en link til din hjemmeside, på min hjemmeside.
Min hjemmeside er: www.skovmos.subnet.dk
og min email-adresse er: skovmos@nielsen.ms, så send mig en email, hvis du har lyst
men ikke noget med email spamming...

Hilsen Cyberskovmos (Danmarks Største computernørd...)