Avatar billede Slettet bruger
12. juni 1999 - 23:20 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

2000 point kan måske få´s her

Hejsa..

Jeg skal bruge en aktion.
den skal være som alle andre, man skal som bruger indt. nogle oplysninger om en selv også bliver det gemt og derefter kan kan så gå i aktion med at byde på div. ting.

Jeg skal bruge et færdigt system og jeg vil høre hvad det vil koste i point?

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 23:27 #1
jeg vil bare sige at det er lidt sÿgt at give 2000 point væk...
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 1999 - 23:31 #2
Jeg har ikke sagt jeg vil give så mange point væk, det fanger opmærksomhed :o)

Men så vidt jeg ved er 300 snart et loft .o)

/MCP
Avatar billede boomer Nybegynder
12. juni 1999 - 23:33 #3
Jeg vil bare sige at du ikke får nogen til at lave det for point... der skal $$$ på bordet...
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 1999 - 23:35 #4
Boomer..

Der ligger garenteret et færdigt sytemt et sted. det skal bare findes :o)

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 23:40 #5
ja men hvis der ikke gør så tror jeg ikke folk gider lave det for point.. de vil have cash eller nogle taletidskort.. som jo hurtigt bliver brugt i disse tider :-(
Avatar billede boomer Nybegynder
12. juni 1999 - 23:41 #6
Ja..
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 1999 - 23:44 #7
Cyberesben..

Måske, men taletidskort er noget lort køb dog abb.

Men tilbage til mit spm. kan vi få lidt hjælp??

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 23:47 #8
mcp jeg har også overvejet det nu... men altså jeg har et godt nummer og det er det nummer folk kender mig under... herre skod
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 1999 - 23:52 #9
Cyber..
Ja sådan er det jo :o(
Men lad os diskotere det under dit spm.

/MCP
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 23:53 #10
ok... men nu skal jeg i gang med at lave en protest-side :-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
13. juni 1999 - 01:12 #11
Cyberæsel>>> Damn du er lam at høre på... Det er bare skummel Brian agtigt at handle med taletidskort...
"De vil have cash eller taletidskort", det lyder ret latterligt, eller også er det en seriøs Brian man handler med hvis denne gerne vil modtage taletidskort i stedet for penge... :)
Avatar billede bug Nybegynder
13. juni 1999 - 03:26 #12
Øh, løb i ikke lidt af sporet her? Kan du specificere lidt nærmere hvad du vil have, mcp?

/BuG\
(so many things to do and so little time to do it ;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juni 1999 - 04:07 #13
illuzion>> du er bare ked af at du ikke har råd til en telefon
Avatar billede Dan Nim Seniormester
13. juni 1999 - 04:10 #14
holdkæft hvor er du dum!

faktis så siger du selv at du lyver.

Du skriver at man kan få 2000 point, men du vil kun gide 300 væk.

nejnejnej, sådan gør man bare _ikke_
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juni 1999 - 04:14 #15
tjaa lidt ligesom sonofon som får en masse kunder på at de uofficielt har gratis beskeder, og så begynder det fandme at koste penge at sende beskeder!!!

vi stormer dem en dag
Avatar billede graae Nybegynder
13. juni 1999 - 10:35 #16
Cyberesben>>
...Dig og dine sonofon-piger er lidt for syge at høre på,
ABONNEMENT er nøgleordet!!!

/Graae
Avatar billede bkp Nybegynder
13. juni 1999 - 11:31 #17
Bla bla bla blaaaa, er der ingen der kan hjælpe stakkels mcp, han vil sikkert gerne give lidt for det!
Ik' MCP??
Avatar billede tk Nybegynder
13. juni 1999 - 12:27 #18
graae>>> heey man sparer hvor man kan spare eftersom man bruger sin formue på internettet! :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juni 1999 - 14:02 #19
tk>> enig

og desuden har sonofon taletid kørt med gratis beskeder ret længe... det er bla. derfor jeg købte det
Avatar billede graae Nybegynder
13. juni 1999 - 14:16 #20
Tk>>
Det kan du måske have ret i!
Avatar billede theartist Nybegynder
13. juni 1999 - 17:38 #21
MCP>> "aktion???" du mener auktion ikke?

det hele bliver derved lidt mere klart..
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 1999 - 19:21 #22
Theartist...
jo det er det jeg mener *ss*  Ups.

og til Chats...
Så har jeg ikke sagt man få 2000 point. Prøv og et par briller, der stå MÅSKE.

Men er der en der kan hjælpe eller ej?
og det handler vel ikke kun om point. Ellers har jeg har mis. eksperten.

/MCP
Avatar billede Dan Nim Seniormester
13. juni 1999 - 20:26 #23
mcp...MÅSKE !

Det kan jo ikke være MÅSKE når du ikke vil give dem væk !
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 1999 - 20:37 #24
Chatstuff!

Er du HELT idiot eller hvad...
Jeg sagde LÆS overskriften..

okok, jeg skære det ud i pap:

2000 point kan måske få´s her

2000 point - Yes det er mange point og Admin vil nok slette Spm. så

kan måske få´s her:  Det vil sige, at vis man KUN tænker på point og kan lave systemet, ligesom det skal være.. det vil sige 100% iorden.

Ja så vil det nok kunne trække 2000 point.

kan du lille chats. mon forstå det? ellers skal jeg nok prøve og forklare det EN gang mere :o)

/MCP
Avatar billede Dan Nim Seniormester
13. juni 1999 - 23:31 #25
okay

ikke mere HER FRA

( du er sku for meget )
Avatar billede overload.dk Nybegynder
13. juni 1999 - 23:52 #26
:) GODE VENNER (anti)

Overload
e.mail: overload@subnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 1999 - 23:57 #27
Tja vis det ikke var fordi du chatstuff altid skal kommentere mig.

Så havde jeg nok ikke været sådan.
men vis du ikke sigere mere så kan det måske blive en god dag *ss*

/MCP
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 1999 - 23:58 #28
Ups..
jeg glemte jo lige..
det var da din egen fejl...

holdkæft hvor er du dum!

faktis så siger du selv at du lyver.

Du skriver at man kan få 2000 point, men du vil kun gide 300 væk.

nejnejnej, sådan gør man bare _ikke_

Du stater med, at sige, at jeg er dum... Og hvem havde ret??

/Mcp
Avatar billede boomer Nybegynder
14. juni 1999 - 00:02 #29
Mcp: Vil du gøre os en tjeneste?

Løb ud og leg med de sjove hvide striber på motorvejen!
Avatar billede tk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:05 #30
Hvis den ikke findes kan admin så ikke oprette en "Verbal Legeplads" hvor mcp kan få sine aggressioner ud og forstå at han er for dum at høre på.
Du minder mig om som mig selv da jeg gik i børnehaven;
"du får måske 10 kr hvis du kan fange den flyver, hahaha"

.....sjovt
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:07 #31
ja, wow :)

Overload
e.mail: overload@subnet.dk

lige en test: mailto:overload@subnet.dk
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:08 #32
nøj, prøver igen <a href="maito:overload@subnet.dk">Test</a>
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:08 #33
Fandes, Eksperten har sgu gjort et godt stykke arbejde :)
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 00:11 #34
:o)

/MCP
Avatar billede overload.dk Nybegynder
14. juni 1999 - 00:14 #35
Hm, godnat folkens!

Fortsat god kamp i morgen!
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 00:17 #36
Jamen godnat og sov godt ;o)

Jeg tror kampen er ved at være slut. har mistet både min humør og trængen til, at diskotere videre på dette spm.

Men lad os se om der kommer nogle hjælpende hænder ( til opgaven på spm)

:o)

/MCP
Avatar billede boomer Nybegynder
14. juni 1999 - 00:19 #37
Der er sikkert mange der ville hjælpe hvis der kom $$$ på bordet...
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 00:28 #38
boomer!

Hvad mener du mon når du siger $$$??
Jeg har en 5´er på mit skrivebord :o9

/MCP
Avatar billede junior Nybegynder
16. juni 1999 - 15:25 #39
Det er sgu for dumt at tro nogen vil lave sådan noget for point, det er rigtigt hvad de andre siger - der skal rigtige menneske penge for ar lave sådan noget.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 1999 - 21:58 #40
Junior....

tja tro og gør hvad du vil, men jeg har fået det igang uden penge.
Så dette spm er faktisk "dødt" nu...

ha det godt..

/MCP
Avatar billede dollerup Nybegynder
17. september 1999 - 23:21 #41
show us the money, junior
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2000 - 16:54 #42
Rydder lige op i mine spm.

/MCP